sobota 10. februára 2018

Súťaž Miss Sweet Love zhrnutie a anketa


Už od začiatku súťaže Miss Sweet Love 2017 som vedela, že na jej konci si urobím z 10.súťažných fotiek aj krásnu koláž.
Konečne som spracovala všetko, čo bolo potrebné a vytvorila som v tomto novom roku zhrnutie do jednej veľkej kolážovej fotky. Týmto túto 5 mesačnú súťaž ukončujem, ale predtým si pozrite i každé súťažné kolo s fotkou ešte raz a na záver Vás čaká opäť krátka anketa.Usmívající se


Ešte predtým sa chcem veľmi poďakovať Nikol, organizátorke tejto súťaže, ktorá si dala veľa námahy a úsila, aby súťaž tohto formátu usporiadala v našich domácich zberateľských vodách. Taktiež vďaka Ti Nikol, že si na mňa pri dvoch súťažných témach počkala aj s mojím pár hodinovým meškaním.
Súťaž bola najmä pre ňu záväzná a časovo náročná. Aj napriek začiatočným problémov pri prvom kole a s jej osobnými problémi na konci súťaže ju zvládla na úrovni vo všetkých bodoch od celkovejorganizácie 17 (neskôr len 15) súťažiacich/zberateliek bábik a ich modeliek až po grafickú a slohovo-textovú úroveň popisu každého súťažného kola.Usmívající se

A taktiež nesmiem najmä zabudnúť sa poďakovať všetkým splolusúťažiacim dievčatám/zberateľkám, ktoré mi dali čo i len jeden hlas, lebo aj vďaka nim sa mi podarilo so Sorayou umiestniť na 2.mieste!♥♥♥
Asi mi neuveríte, ale ja som niekedy od 6.kola súťaže bola presvedčená, že obsadím maximálne 4. alebo 5. miesto. Body som si vôbec nezrátavala skôr, aj keď som vedela, že všetky súťažné kolá už definitívne skončili a bola tam i táto možnosť, lebo Nikol až po dvoch mesiacoch vyhlásila konečné výsledky. Preto, keď v decembri vlaňajšieho roka boli vyhlásené konečné výsledky, tak ma 2.miesto neskutočne v dobrom zaskočilo.Usmívající se
Vôbec som už s výhrou nerátala. Veľmi som sa snažila, ale to vlastne ja vždy a vo všetkom, čo robím, pokiaľ to moje sily vedia zvládnuť a mám i možnosť, chuť a čas.Usmívající se

A tu je samotný virtuálny diplom, dostala ho každá súťažiaca.
Prvé tri miesta na stupni víťazov mali dostať aj vecné ceny v podobe darčekov pre bábiky, ktoré boli od začiatku súťaže tajné. Zatiaľ mi od Nikol nič neprišlo, tak ak niečo príde, budete určite o tom informovaní a budň výherné darčeky i poctivo fotograficky zdokumentované.Smějící se


Ako sa vraví, opakovanie je matka múdrosti. Nebudem už opisovať o čom boli dané súťažné kolá a ako som sa s nimi vyhrala a čo sme s mami pre každé z nich vymysleli. Kto chce, nech si klikne na nadpis a dostane sa na samotný článok každého kola.Usmívající se

1.kolo - Glamour


2.kolo - Vogue


3.kolo - Retro


4.kolo - Summer Vibes


5.kolo - Black & White


6.kolo - OOTD - Outfit Of The Day


7.kolo - Fairytale-Spell


8.kolo - Flower Power


9.kolo - Ladies


10.kolo - Red Carpet - finále


A prešli ste rekapituláciou všetkých 10.súťažných kôl. Som rada, že som ich všetky spravila, bolo by mi ľúto nejaké neurobiť, keď som do súťaže už raz rozhodla ísť.
Jednotlivé kolá boli prehliadkou kreatívnej tvorby mňa a mojej mami a taktiež i mojim krajčírským umením.Úžasný
Soraya mala skoro v každom kole i zmenený účes, ktorý jej spravila mama.
V štyroch kolách sa predstavila v šitých modeloch z mojej dielne.
Najviac hlasov od spolusúťažiacich dostala vo 4.kole - Summer Vibes.
7.kolo - Fairytale Spell a 9.kolo - Ladies bolo pre ňu bodovo na druhom a treťom stupni.
Najmenej hlasov získala v 5.kole - Black & White a druhý najmenší súčet získala pri 8.kole - Flower Power.

Ak by som nejaké kolá mala určite meniť, tak by to bolo práve 5.kolo - Black & White, ktoré ma bavilo najmenej, možno i pre to sa to odzrkadlilo na počte hlasov. Tento štýl fotenia ma asi nebaví, čisto len čierno-biele portrétovky, nič také, kde by som sa mohla viac vyhrať.Smějící se
Ďalej by som zmenila 6.kolo - OOTD, pretože sa mi už nepáči tento outfit, keďže som nechcela vtedy ísť do môjho obľúbeného boho štýlu, rozhodla som sa pre iný "look", ale spätne ako to pozerám, chcelo to viac sa s ním vyhrať a vytvoriť vlastne úplne iný outfit.Smějící se
Do tretice by som opravila i 10.kolo - Red Carpet, ale tam len kvalitu a svetelné podmienky fotky. Inak nič iné by som na tom kole nezmenila.
Možno pri téme 3.kola - Retro by som bola ušila iné šaty v štýle 60.rokov, ale som s nimi vlastne spokojná, len si myslím, že možno výraznejšie šaty z inej látky by boli lepšie pochopené.

Ja osobne mám úplne najviac rada tému 7.kola - Fairytale Spell, bola to bola spočaitku téma, ktorej
som sa bála najviac, pretože fantasy svet mne osobne až tak veľa nehovorí a doma sme žiadne fantasty oblečenie pre bábiky nemali. Tak som špeciálne pre túto kolo ušila celý outif a ako jediné kolo som fotila i v skutočnom exteriéri. Mali sme vymyslieť si vlastnú rozpárvnkovú postavu, nie použiť takú, ktorá už vo svete rozprávok existuje. A Soraya ako bohyňa snov bola v tomto štýle pre mňa za úplnú jednotku.Usmívající se
Druhou mojou srdcovkou bolo 4.kolo - Summer Vibes, kde som si užila vytvorenie celej letnej scény od piesku po palmy s visiacou sieťkou. S touto letnou témou som sa veľmi vyhrala a náramne ma i bavila. Bola to aj taká moja "malá" letná dovolenka pri mori.Smějící se
Tretím mojim osobným favoritom súťaže bolo 2.kolo - Vogue. Obálka časopisu s nápismi som robila raz v živote a toto bola moja druhá. Vlastne vďaka pomoci Nikol, ktorá urobila textový dizajn obálky časopisu Vogue.Usmívající se
Tu to podľa mňa úplne najviac Soraye pristalo. Sadli jej šaty, náušnice a kvetinový veniec do hlavy ako uliate.Úžasný

Ja a Soraya ďakujeme všetkým za priazeň a body. Sme radi, že sme sa mohli tejto krásnej 5 mesačnej súťaže zúčastniť, lebo nás to opäť raz obohatilo, vyskúšali sme si i nové veci a posunula nás ďalej.

A teraz už samotná anketa:
Ktoré súťažné kolo zo súťaže Miss Sweet Love sa Ti s modelkou Sorayou najviac páčilo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára