utorok 6. februára 2018

8.kolo - Flower power


Pravidelní návštevníci, či fanúšikovia môjho blogu, ktorí sú pozornejší, si iste všimli, že som nedokončila články o súťaži Miss Sweet Love, ktorej som sa vlani v 5 mesačnom období zúčastnila u zberateľky Nikol. Veľa spolusúťažiacich si už svoje súťažné fotky krásne zrekapituvovali na svojich blogoch. Aj ja sa na niečo podobné chystám, ale najskôr si ukážeme zvyšné 3 posledné súťažné kolá.Usmívající se

Najprv musím troška nadviazať, skončili sme pri 7.kole na tému Fairy-tale Spell.
8.kolo sa nieslo znamení Flower Power - Sila kvetín.
Pôvodne som mala pripravené fotky s článkom bez textu, ale keďže som nebola úplne stotožnená s výsledkami daného kola, rozhodla som sa, že zvyšné kolá uverejnením až po konečných výsledkoch súťaže, ktoré sa žiaľ pre súkromné problémy organizátorky pretiahli až do začiatku decembra vlaňajšieho roka.
Kto by si náhodou nepamätal, do tejto súťaži som vybrala svoju Barbie James Bond Dr.No - Honey Rider, ktorá sa u mňa volá Soraya. Súťažných kôl bolo 10, termín vytvorenia fotky pre dané kolo bolo vždy 10 dní a každé ďalšie kolo bolo v intervale 14 dní.

V krátkosti zhrnutie pravidiel pre toto súťažné kolo:

- dobré svetelné podmienky (denné svetlo, bez blesku), fotografia mohla byť upravená
- fotografia musela byť farebná, mohli byť upravená
- fotiť sme mohli na výšku i na šírku
- outfit: mali sme vyfotiť svoju bábiku v záplave kvetín - kvetiny mohli byť umelé aj živé, bábika mohla byť oblečená len do kvetín alebo sme mohli využiť jednoduché a ľahké šaty bez výrazných vzorov, nemali sme obliekať bábiky do žiadnych zložitých outfitov či večerných rób. Čím jemnejšia mala bábika pôsobiť, tým bolo lepšie
- pekne mala bábika určite vyzerať s kvetinami na jednofarebnom pozadí, ak by kvetiny nezaberali celú plochu pozadia
- bábika mohla byť na obrázku v akejkoľvek póze, mohla ležať, sedieť i stáť, nemusela sa pozerať do objektíva
- fotiť sme mohli v interiéri i v exteriéri

Táto téma zaskočila väčšinu súťažiacih z jedného hlavného dôvodu. Už bola takmer polovica septembra za nami a väčšina kvetín bola dávno zvädnutá. Mňa tento problém až tak netrápil, pretože som vedela, že nemám možnosť fotiť na žiadnej záhradke a okolí v našich barakov nič poriadne nekvitlo ani v letných mesiacoch. V hlave som mala ešte mestský park, v ktorom som vtedy nedávno fotila inú súťažnú tému a už aj pri nej bol problém. Poviem pravdu, kvetov som sa už vtedy prejedla, keďže i súťaž u Ivany - Babakat sa týkala kvetiniek.Smějící se
Aj napriek miernej antipatie z tejto témy sme s mami išli opäť v plnom nasadení.
Vedela som, že z dôvodov uvedených vyššie využijeme umelé kvetiny, ktoré boli dovolené.
Hneď ma napadla kvetinová pergola s hojdačkou, ktorú som si robila na svoje 25.narodeniny. Chcela som sa opäť odlíšiť, lebo som na 100% vedela, že ostatné súťažiace dajú ležať svoje bábiky do nejakých živých kvetín alebo niečo v tomto duchu.
Pergola mala však dosť málo kvetín na túto tému, len pár bledoružových ruží, ktoré mami vyrobila z papiera a tmavoružové kvetiny, ktorých bolo taktiež len zopár.
Doma sme mali v zásope len zopár bielych ružičiek a 3 malé ružové, ktoré som dostala ako súčasť vlaňajšieho balíka od zberateľky Vlaďky. Bolo ich stále málo. Preto sme sa rozhodli z nich vyrobiť len veľký kvetinový veniec do vlasov. Síce podobný mala Soraya už v druhom kole v tejto súťaže na titulke časopisu pri téme Vogue, ale táto téma si to proste vyžadovala, aby bola podľa nás Soraya v záplave kvetín.
Keďže sme chceli dosiahnuť práve túto záplavu, vedeli sme, že nutne potrebujeme zohnať malé bledoružové ružičky, lebo tie veľkostne považujeme pre bábiky Barbie za najlepšie. A síce mami si výrobu ruží z papiera rada vyskúšala, ale zistila, že je to neuveriteľná piplačka, ktorá za tú námahu nestojí.
Išli sme na kvetinovú misiu do mesta.Smějící se
V meste sme vtedy prešli s mami veľa obchodov od záhradkárskych po home s dekoráciami ako je napríklad KIK. Už sme ani nedúfali, že ich zoženieme, ale v jednom novom, krátko otvorenom obchodíku s rôznymi dekoráciami, ozdobami, šperkami a pod. blbosťami a s vecami do domácnosti.
V tom obchodíku je viac tovaru ako miesta, preto sa v ňom ťažko orientuje, prešli sme všetky tovary, nič sme samozrejme neobjavili, ale mami mala ešte nutkanie sa spýtať predavača/majiteľa v jednej osobe, či nemá také kvetiny. Podala mu podrobný opis a na naše prekvapenie pri dekoráciách, ktoré mal vyložené pred vchodovými dverami predajne. A zázrakom to boli preste tie, ktoré sme hľadali a po ktorých sme tak veľmi túžili.
Dokonca najlepší bol fakt, že cena bola nízka, oproti rovnakým, ktoré som neskôr videla v iných obchodoch predávať.Usmívající se
Jediným nedostatkom bol fakt, že mali ich len v modrej a fialovej verzii. Od predavača sme sa dozvedeli, že mal aj biele a bledoružové, ktoré však nedávno predal jednej pani, ktorá ich brala tiež za účelom nejakej kreatívnej tvorby.
Z každej farby mal len jeden balík, v ktoré obsahujú len 12 kusov ružičiek. My sme práve chceli najradšej ružovú alebo bielu.
Rozhodli sme sa zobrať teda modré a fialové s tým, že vyskúšame prefarbiť modré ruže na biele alebo použijeme len fialové. Zvyšné, ktoré nám ostanú si necháme do iných nových projektov.Usmívající se
Ako môžete na fotkách vidieť, nakoniec sme pergolu ozdobili len s fialovými ružičkami, ktoré sme vložili do voľných miest pri ružových ruží a tmavoružových kvetín.
Jednu modrú ružu sme sa pokúsili prefarbiť na bielo, ale nevyzeralo to najlepšie. Preto sme od ostatných pokusov radšej opustili.Nerozhodný Možno raz ešte dokúpime ružové alebo biele a vymeníme ich na pergole pre našu úplnú spokojnosť.Smějící se

Pár slov k outfitu. Keďže nemali byť kvetinové vzory a mal byť jemný, málo výrazný.
Chceli sme vytvoriť niečo elegantnejšie v pastelových farbách, aby zároveň outfit ladil i s kvetinami, preto sme si najprv vybrali blúzku od Barbie The Look Sweet Tea Karličky, taktiež i topánky sú od tejto bábiky. Dlho sme uvažovali aký spodný diel použiť, nakoniec sme v troška rozpakoch zvolili dlhú volánovú bielu sukňu z fashion packu svadobných šiat z kolekcie Fashion Fever.
Ako náušnice sme zvolili perlové, ktoré som vyrábala ja už pred rokmi z dámskych náušníc a ako náramok dostala strieborný od playline Barbie Midge Módnej ikony.Usmívající se

A spätne si stojím za svojím, že sme túto tému splnili, Soraya je rozhodne v záplave kvetín, veď pozadie bolo dovolené, rovnako ako celá postava. Taktiež tam boli dve inšpirujúce fotky, ktoré nám Nikol vybrala, jedna z hodou okolností od môjho priateľa Davea Priyotha - zberateľa z Thajska, ktorého tvorbu, fotky, štýl, bábiky, proste milujem a obdivujem.
Na jednej z týchto dvoch inšpiratívnych fotiek pre túto tému stála bábika pri kvetinovej stene a neležala pri mega veľkých živých kvetinách ako pri ostatných inšpi fotkách, preto si stále myslím, že som i túto súťažnú tému jednoducho dodržala podľa stanovených pravidiel, nie ako mi bolo "naznačené" a bodovo hodnotené.
To je len môj názor, ktorý som potrebovala zo seba dostať von, aby sa mi uľavilo.
Inak som vďačná, že toto súťažné kolo mi pomohlo si ešte skrášliť túto našu kvetinovú pergolu pre bábiky.Usmívající se

A teraz si pozrite zvyšné fotky z tejto série, ktoré som nafotila. Prvú fotku, ktorú vidíte, tak tú som vybrala nakoniec do súťaže. Chcela som nafotiť i ako Soraya stojí, ale keďže slnko mi odišlo vtedy preč, rozhodla som sa to už nechať bez nich.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára