štvrtok 4. júla 2019

Mood of the Summer Days X.


Predposlednou skupinou je moja letná elegantná trojica krások.
Opäť raz dievčatá spája florálny motív a letné šaty.Usmívající se
Keďže som si kvôli darcovstvu pohyblivého tela kúpila po druhýkrát Karličku - Barbie The Look Sweet Tea, tak som si okrem toho jej tela nechala skoro celý outfit.

Veľmi sa mi páči táto elegantná ružová blúzka a najmä krásne vypracovaná sukňa s kvetinovou podtlačou.
Aby to nebola úplná nuda, tak som v outfite vymenila blúzku a topánky, dievčatá spája z tohto dôvodu len suknička.Smějící se

Ako prvá sa predstavuje Soraya (Barbie James Bond Honey Rider Dr.No.) s tvárou Daria.
Fialová blúzka je z tubovej fashion sady z kolekcie Fashion Fever Hilary Duff.
Kvetinová sukňa je ako som vyššie spomínala od Barbie The Look Sweet Tea.
Fialové topánky na vysokom odpätku sú od Barbie S.I.S Babyphat Marisy.
Zlaté náušnice sú z dielne dvornej klenotníčky Katky (zmrzlinka80.blog.cz)
Zlatý náramok je od Barbie Basic 2.5 Model No.04.

Druhou letnou modelkou je Charlene (Barbie Basic 002 Model No.03) s tvárou Steffie.
Má na sebe ružovú blúzku a kvetinovú sukničku od spomínanej populárnej Barbie The Look Sweet Tea.
Čierne slnečné okuliare z nejakej doplnkovej Barbie sady.
Ružové lodičky má z Barbie Basic 001 doplnkovej sady.
Perlové náušnice z mojej dielne.
Strieborný náramok od Barbie Holiday 2016 černošky.


A ako tretia posledná modelka sa predstavuje Sophie (Barbie Hervé Léger) s tvárou Louboutin.
Tá má letné červeno-tyrkysové šaty od Barbie Life of the Dream House Midge.
Modré otvorené topánky od jednej Barbie, ktorá bola súčasťou kuchyne z roku 2006-2007.
Náušnice tvare modrej ruže sú dámske "puťky" do uší.
Čierno-zlatý náramok je z fashion sady od bábiky Liv.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára