streda 3. júla 2019

Mood of the Summer Days IX.


Treeťou letnou skupinou v druhej polovice letných outfitov pre rok 2018 je Megan, Iman a Milagros.
Túto skupinu spája fashion móda z mojej dielne.
Všetky tri outfity som tvorila do dvoch súťaží na Flickri, ktorých som sa posledné tri roky zúčastnila.Usmívající se

Ako prvý model som vytvorila tento overal v zeleno-modrých tónoch do fotografickej súťaži na Flickri na tému "vzory". Jedná sa o môj prvý overal, ktorý som pre bábiky ušila.
Nebola som si vtedy istá, či je to dobrá voľba, tak som si ušila i tieto oranžové šaty s kvetinovou podtlačou.
A tie som nakoniec použila ako súťažné.
Nakoniec vlani som aj tak použila konečne i zelený overal do A-Z fotografickej výzvy na Flickri na tému W - Wedge geel shoes.
Do témy A-Z som ušila z rovnakej oranžovej látky blúzku do témy O - Off the Grid.
Obe látky mám z detských dievčenských oblečení, ktoré už boli vyradené. Oranžová blúzka mala nepatrnú chybu.Také mám najradšej pre šitie na bábiky z dôvodu, že majú zvyčajne malé vzory, ktoré sa hodia lepšie veľkosťou pre bábiky.
Pri šatách a blúzke som využila originál "žabkovanie"/riasenie a vytvorila som si vlastné jednoduché strihy. Na overal som si našla na internete strih podľa jednej Maďarky na jej blogu.

Ako prvá sa predstavuje Megan (Barbie Katniss Everdeen The Hunger Games Catching Fire) s vlastnou tvárou podľa herečky Jennifer Lawrence.
Outfit sa skladá už zo spomínaného overalu s dlhými nohavicami z mojej dielne.
Rovnako i opasok, ktorý som k nemu vyrobila.
Čierne otovrené lodičky sú z doplnkovej sady Barbie Basic 001.
Súprava náhrdelník a náušnice sú od dvornej šperkárky Katky (zmrzlinka80.blog.cz).
Tri farebné náramky sú z mojej dielne.


Druhou kráskou je Iman (Barbie Basic 001 Model No.08) s tvárou Mbili.
Má na sebe oranžové šaty s kvetinovou podtlačou z mojej dielne.
Vlani ešte dotvorený turban z rovnakej látky, ktorý spravila moja mami.
Červené topánky na vysokom podpätku sú z fashion sady Life in the Dream House Midge.
Pestrofarebná súprava náušnice a náhrdelník sú opäť od kamarátky Katky.
Strieborný náramok je od nejakej Barbie Style/Módnej ikony.

Treťou kráskou v letnom štýle je Milagros (Barbie Holiday 2017 hispánka), ktorá vlani cez leto dostala svoje nové pohyblivé telíčko a toto bola vtedy jej premiéra na novom tele. Má tvár Mermaid.
Blúzka ako som už na začiatku spomínala z mojej dielne.
Čierne šortky sú od Barbie Stardoll Bonjour Bizou.
Čierne sandále "gladiátorky" sú z doplnkovej "sáčkovej" sady doplnkov.
Náušnice a farebné náramky sú z mojej dielne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára