štvrtok 11. júla 2019

Narodeninové darčeky 2019 od Věrky


Druhou kamoškou/zberateľkou bábik, ktorá ma na tohtoročné narodeniny tiež prekvapila bola babi Věrka (babivera8.blog.cz).
Tá mi darovala pohľadnicu od jej šikovnej švagrinej a štyri krásne pletené topíky v pastelových farbách.Usmívající se


Milá moja Věrka, ešte raz Ti neskutočne Ď A K U J E M za krásne darčeky, s ktorými si mi urobila nesmiernu radosť.
LíbajícíUsmívající seMrkající

1.Narodeninová pohľadnica s motívom slnečníc

Slnečnice milujem už od čias, keď nám rástli na dlhej ceste do dvora, keď sme ešte bývali v dome.
Raz Vám dám možno sem na blog i fotky. Takže týmto mi Věrka trafila do vkusu.
Veľmi sa mi páči i pozadie s motívom tehál, prtože také som ja u nás ešte nezohnala a často tento motív využívam i ja pri tvorbe pohľadníc.Usmívající se

2.Štyri pastelové pletené topy pre bábiky

Keď ich moja mami uvidela, tak vyhlásila, že jej úplne ladia s tohtoročnou letnou kuchynskou výzdobou, kde má všetko v pastelových farbách, najmä v ružovej a bledomodrej.Smějící se
K topíkom patria i šnúrky v rovnakých farbách do vlasov bábik podľa vlastného uváženie na dotvorenie ich účesu.
Topíky ofotím samozrejme i samostatne na bábikách detailne do ďalšieho článku.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára