sobota 27. júla 2019

Barbie Sushi Accessory Set 2014


V tomto článku sa vrátime trochu do minulosti, konkrétne do roku 2017, keď som fotila svoje nové doplnky pre bábiky.
Krátko pred Vianocami 2016 som si kúpila dva balíčky doplnkov pre bábiky v Tescu vo výpredaji.
Jeden balíček tvorili kuchynské doplnky a druhý bol tento sushi set. Boli to tvz. "sáčkové" doplnky ako ja rada ich nazývam.Smějící se


Cez leto 2017 som si konečne našla čas a mala nápad ako sushi set ofotiť formou scény/diorámy.
Napadlo ma vytvoriť ilúziu menšieho sushi baru.
Moja mama dostala od kolegov z práce ako svadobný dar takú drevenú dekoračnú sadu šálok s tanierikmi, vázu, tácku a dve krabičky s čínskym motívom.
Dlhé roky sme ich mali vyložené izbe na poschodí v rodinnom dome a ako dieťa som sa s nimi hrávala.
Pred ôsmimi rokmi, keď sme začínali so zberateľstvom a kreatívnou tvorbou ich sveta, medzi našimi prvými diorámami bola spálňa v čínskom štýle, ktorú sme mali podľa jednej inšpirácie na internete.
Čínsku spálňu si môžete pozrieť tu. Po presťahovaní z domu do bytu sme ju mali istý čas zakomponovanú do nášho Barbie domu, ale sa nám nepáčila, tak sme ju prerobili na izbu v provensálskom štýle.
Všetky veci a záhlavie postele však ostalo. A z týchto vecí som vytvorila i tento provizórny sushi bar.
Barové stoličky pochádzajú z My scene kaviarne, obraz na stene z čínskeho projektu a ako pozadie poslúžili dve drevené prestierania.

Ako adeptky pre toto fotenie som si vybrala Fashion Fever Leu a Barbie Stardoll Bonjour Bizou Roxy.
Pre Roxy (hnedovlásku) je posledné fotenie u mňa, keďže pred Vianocami 2017 si našla nový domov u zberateľky Gabiky z Bratislavy.
Dievčatá majú náušnice od dvornej šperkárky Katky (zmrzlinka80.blog.cz), rovnako ako hnedú kabelku, ktorú má so sebou Lea.
Tieto fotky patria medzi tie, ktoré som mala zálohované, takže nakoniec som rada, že mohol vzniknúť i tento článok.
Mala som ofotené doplnky i samostatne na dvoch fotkách, ale tie ostali zatiaľ uväznené v starom pc.
















Pohľad na "sáčkové" balenie.



Táto fotka je z internetu, ako som vyššie písala, momentálne nemám tie svoje dve fotky, takže pre detailnejšiu predstavu ako set vyzerá. Dnes by som si tento set už nekúpila, pretože viem si vyrobiť vďaka youtubu sushi pre svoje bábiky.
Už od začiatku som vedela, že zelené poháre a ružové taniere si nenechám. Tie odišli s nejakou bábikou preč. Ostali len paličky a drevená tácka so sushi. Ja som niektoré časti odpojila, ale neviem, či Mattel takýto spôsob využitia práve myslel.Nerozhodný Išlo to totiž dosť ťažko, takže si nemyslím, že malé dieťa by to zvládlo dať dole.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára