streda 10. júla 2019

Narodeninové darčeky 2019 od Katky



Prvý jún patrí ako každý rok nielen sviatku MDD, ale aj mojim narodeninám. Mám veľmi dobré kamarátky z radov zberateliek a dve z nich sa ma rozhodli prekvapiť i s darčekmi. V tomto článku si ukážeme darčeky od super kamošky zberateľky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).
S Katkou sa posledné roky kamarátime intenzívnejšie a posledné dva roky si okrem vianočných darčekov vzájomne dávame i darčeky k narodeninám.😊
Dostala som plno nádhernýýýýýýých darčekov, ktoré ma absolútne dostali a prekvapili. Všetko bolo tip-top zabalené.
Takže drahá moja kamarátka Katka, ešte raz Ti Ď A K U J E M za prenádherné darčeky a za to, že ma vždy počúvaš a vieš, čo sa mi páči.😘😍😉

1.gratulačná pohľadnica

Krásna ručne vyrobená pohľadnica od Týnky, dcérky Katky, s ktorou sa tiež už troška kamarátim.
Potešilo ma, že vybrala ako motív i dve čierne mačičky.😊



2.Náhrdelník s motívom dvoch mačiek

Nádherný náhrdelník na čiernej koži s kruhovým príveskom, v ktorom sa nachádzajú obrysy dvoch mačiek.
Zatiaľ som ešte na krku nemala, musím mu namontovať taký malý komponent v podobe kruhu, aby som prívesok zavesila na kožu.😊


3.Kruhový kamienok s čiernou mačkou

Taká maličká dekorácia, ktorú som vyložila do jednej diorámy pre bábiky.😊


4.Kabát pre bábiky z módneho salónu od Jany Edrovej

Tento kabát bol asi najväčším prekvapením. Mesiac predtým ako som ho dostala od Katky, som presne tento istý kabát obdivovala na stránkách krajčírky pre bábiky Janky Edrovej, ktorá práve dávala fotky s týmto kabátom, kde ho mala na sebe jej Barbie Tris. Pár komentárov sme si pod fotkou s Jankou vtedy vymenili, kde som ho samozrejme obdivovala a vravela som jej, že je to pre mňa jeden z top kúskov pre bábiky, ktoré u nej obdivujem.😊
Katka tiež vedela ako sa mi kabát páčili, pretože som sa pozitívne vyjadrila na jej blog, keď ho mala jedna z jej IT krások na sebe. Neverím na náhody, viem, že tento kabát som si pritiahla z vesmíru.😍
Určite ho niekedy na jeseň bližšie uvidíte na nejakej mojej kočke.



Krátky predel. Takto krásne mi Katka zabalila jednotlivé darčeky. V jednom bolo zabalených plno jedál pre bábiky a v druhom tie osobné darčeky s motívom mačiek pre mňa.😊



V tomto balení bolo zabalené zase kusové jedlo. Ako vidíte je to od nesmierne talentovanej Katky/Kateřky s názvom Minijídlo. Pod týmto názvom si ju môžete nájsť na Flere, kde svoje gastronomické výtvory pre bábiky predáva.😊

5.Zákusky pre bábiky

Už pár zákuskov som od Katky pred dvomi rokmi dostala a teraz mám nové. Sú také dokonalé, že pri každom pozretí sa ne vo mne vyvolávajú pocit, že ich mám ochutnať.😀

6.Ovocie pre bábiky

Aj ovocie som už od Katky v minulosti dostala, vtedy to boli jablká a hrušky, ale tentokrát je to marhuľa, dve jablká a dve slivky.



7.Hríby pre bábiky

Hríby či huby som tiež ešte nemala, takže to vidím na nejaké jesenné fotenie.😊 Jednému odpadla nožička, ale práve vtedy som mala minuté silnejšie lepidlo, takže mu ju musím ešte opraviť.

8.Dva taniere pre bábiky

Taniere sú super, majú vlnkový "kvetinový" okraj.😊

9.Jedlá na tanieroch po pároch pre bábiky


Kakta je super kamoška, ktorá vie, že jednou z oblastí, v ktorej moje bábiky pociťujú menší nedostatok je tá gastronomická časť. Z tohto dôvodu mi už viackrát poslala rôzne typy jedál. Tentokrát sa zamerala na hotové jedlá na tanieroch, ale boli aj samostatné kusy. Na tejto fotke vidíte páry, tzv. po dvoch, pre dvojice.
Losos, palacinky, knedlíky....
Mňam, mojimi favoritmi sú palacinky so šľahačkou a s jahodami. Pretože palacinky milujem i v reálnom svete.😃

10. päť samostatných tanierov s jedlom pre bábiky

Tak na týchto tanierov je taký mix rôznych jedál. Od lososa po šalát, rezeň a guláš s knedlíkami.😊
Všetky taniere s jedlom som už umiestnila bábikám do ich izieb, kde sa do týchto delikatesných jedál s radosťou pustili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára