piatok 5. júla 2019

Mood of the Summer Days XI.


Kolekciu letných outfitov - modelov na mojich 32 bábikách v roku 2018 uzatvára druhá štvorica v podaní Cynthia, Sayuri, Keiko a Hailey.
Aj tieto dievčatá spája jeden hlavný bod a to je asi na prvý pohľad každému jasné. Jedná sa o štyri pásavé blúzky na plecia z mojej dielne.Usmívající se

Keďže tieto blúzky so strapcovými náušnicami boli použité ako súčasť našej víťaznej fotky do fotografickej výzvy A-Z challenge na tému F - Four of the Kind na jar minulého roka, nemohli sme blúzky nepoužiť i mimo súťaže, keďže tento typ blúzok na ramená je ešte stále i tento rok moderný. Aj keď vlaňajšie leto hrali dôležitejšiu úlohu v prvej móde.

Týmito fotkami a článkom končíme a uzatvárame sériu letných outfiov z roku 2018. Ak mi to časovo bude vychádzať, rada by som ofotila svoje dievčatá ako sú oblečené tohtoročný letný čas. Každá je oblečená inak ako vlani. A taktiež pribudli dve nové posily do zbierky.Úžasný

Dúfam, že sa Vám moja séria - letný maratón fotiek s mojimi modelkami páčila a neunudili ste k smrti.S vyplazeným jazykem

Ako prvá sa Vám predstaví Cynthia (Barbie The Cinderella Movie), má vlastnú tvár podľa herečky Lily James.
Bledomodrá blúzka je z mojej dielne.
Riflová sukňa je z predchádzajúceho mesiaca predstaveného fashion etno Barbie packu.
Sandále na vysokej platforme sú od Barbie Teresy Fashion Fever.
Kvetinové slnečné okuliare sú od Barbie Style/Módnej ikony Midge z druhej vlny.
Strapcové náušnice vyrábala moja mami.
Modrý korálkový náramok zase ja.

Druhá letná kráska je Sayuri (Barbie Made to Move purple top Neko).
Pásavá blúzka v ružovom tóne je z mojej dielne.
RIflová minisukňa je od Barbie Pretty in Love.
Sandále na vysokej platforme sú od nejakej Barbie Fashion Fever.
Strieborná hviezdičková čelenka bola pôvodne detský prsteň.
Ružové strapce do uší vyrábala moja mami.
Ružový náramok je z mojej dielne.


Tretia letná modelka je Keiko (Barbie Basic 001 Model No.05) s tvárou Kayla/Lea.
Pásavá blúzka v červených odtieňoch je z mojej dielne.
Riflové modré šortky sú od Barbie Love Angry Birds.
Červené polootvorené topánky sú od Barbie Style/Módnej ikony Midge z druhej vlny.
Červené slnečné okullare sú od Barbie S.I.S Babyphat Marisa.
Červené strapcové náušnice vyrábala moja mami.
Bordový korálkový náramok je z mojej dielne.

A poslednou štvrtou letnou kočkou je Hailey (Barbie Stardoll Bonjour Bizou).
Pásavá blúzka v tmavomodrom odtieni je z mojej dielne.
Tmavomodrá minisukňa je od Barbie Life in the Dream House Teresy.
Čierne otvorené topánky sú od Barbie Loves Angry Birds.
Čierna čelenka s motívom hviezdy je od jednej Barbie Style/Módnej ikony z prvej vlny.
Tmavomodré strapcové náušnice vyrábala moja mami.
Korálkový modrý náramok je z mojej dielne.
The End

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára