piatok 27. marca 2020

D - Doppelgänger


Vraciam sa po takmer štvormesačnej pauze k súťažným témam z A-Z bábikovskej fotografickej výzvy na Flickri.😊
Keďže boli Vianoce a ja som aktívne pracovala na vianočnom projekte - adventnom kalendári s bábikami, tak som nemala čas pokračovať a od februára mám menej elánu a chuti do tvorby článkov, aj keď usilovne stále fotím a tvorím na bábiky.
Pokračujeme témou na písmeno D - Doppelgänger (Podobať sa). Tentokrát názov je po nemecky, lebo organizátorky súťaže Leslie a Audra sa nechali inšpirovať na túto tému u inej zberateľky.

Pravidlá pre túto súťažnú tému boli:
Podobať sa, klon. Verná podoba. Hovorí sa, že každý má dvojča a to isté platí i v bábikovskom svete!
V tejto téme musíte odfotografovať dve bábiky, ktoré nosia silnú fyzickú podobu sebe navzájom.
Môžete to dosiahnuť pomocou identických tvarov tváre, podobnými účesmi a/alebo ladiacimi outfitmi.
Ako sa rozhodnete pristupovať k tejto téme, je úplne na Vás.
Len sa uistite, že si myslíte, že my pozeráme dvojmo!

Táto téma bola pre nás s mami asi najmenej inšpirujúca pre mesiac november.
Veľmi sa mi totiž podobala na tému z prvej série A-Z Challenge a zhodou okolností tiež na písmeno D - Dapper or Darling Duo,
Mali sme tiež za úlohu fotiť dvojice bábik, ženské alebo mužské, ale viac sa téma týkala oblečenia ako rovnakých tvárí.
Vtedy som ofotila moje dve Louboutinky - Barbie Basic 002 a Barbie Hervé Léger.
Mali na sebe oblečené rovnaké outfity od dvoch zberateľských Barbie Birthstone Beauties. Jedna bola v smaragdových a druhá vo vínových šatách. Obe mali čivavy.😊

Museli sme teraz vymyslieť niečo iné a hlavne podobné.
O výbere bábik som mala jednoznačnú predstavu. Chcela som obe svoje krásne Darie, ktoré sú v mojom bábikovskom svete sestry. Kto nevie, obe sú to zberateľské Barbie zo série podľa filmov o Jamesovi Bondovi.
Blondínka Soraya je Barbie Honey Rider podľa filmu Dr.No a hnedovláska Shanaya podľa filmu Octopussy (Chobotnička).

Ďalšou dôležitou vecou bolo vymyslieť rovnaké či podobné outfity.
Posledné roky si čím ďalej, tým viac všímam, že zberatelia preferujú elegantné oblečenie, obzvlášť tí, ktorí zbierajú samotné bábiky Integrity Toys. Vždy, keď sa objaví nejaká bábiky v dlhých večerných či elegantných šatách v nejakom elegantnom prostredí/dioráme, je o úspechu a vyššom počtu lajkov postarané.

Nemala som na pláne zostavovať nejaké podobné bežné/mestské outfity. Keďže som nechcela v jednej súťaži opakovať tie isté od Birthstone Beauties (aj keď bol odstup medzi fotkami necelé štyri roky).
S mami sme preto rozmýšľali, aké outfity máme doma pre bábiky duplicitne.
Napadli ma moje dlhé večerné šaty, ktoré som šila do inej Flickr súťaže na jar 2017. Kúpila som si vo výpredaji dve ramienkové tričká v strieborno-čiernej a púdrovo-striebornej farbe v obchode New Yorker.
Vtedy som použila len tie do ružova, ktoré som nakoniec využila i do inej súťaže v našich vodách.
Strieborno-čierne majú svoju premiéru na tomto fotení.
Obe sú rovnakého strihu. Len kvôli odlišným kĺbovým telám, ktoré Darie majú, pôsobia strieborné viac dlhšie ako ružové, ale nie je to pravda. Honey Rider má telo Pivotal, preto je vyššia, Chobotnička má "len" Fashionistas.
Náhrdelníky sú z dielne Katky/zmrzlinky.

Ako u nás býva zvykom, aby fotenie nebolo len o bábikách a ich outfitoch, chceli sme vymyslieť niečo, čo budú dievčatá spolu robiť.
Dve stoličky sú z jedálenského setu od bábiky Sindy Pedigree.
Mami napadlo obe krásky s niečím spojiť. Zhodli sme sa na ružovom boa. Mali sme obavy, aby nebolo príliš krátke, potom by efekt nebol dostatočný. Ružové boa som už mala vyrobené, ale bolo oveľa kratšie a menej hustejšie. Pôvodne sa jedná o také ružové pierka, ktoré každé samostatne je zviazané do guličky a tie s medzerami vytvárali takú vianočnú girlandu.
Je to mu už aj 15 rokov, čo takéto dve-tri girlandy mami raz kúpila v Tescu. Keďže v našich krajinách sme viac vianočne konzervatívnejší (rozhodne pred 15 rokmi "áno"), girlandy Tesco na Vianoce nepredalo a dalo ich do výpredaja.
Pozornému návštevníkovi môjho bloogu, či pozorovateľovi mojich fotení, možno neuniklo, že rovnaké ružové pierkové gule majú bábiky na svojom kužeľovom stromčeku, ktorý sa v adventných kalendároch každý rok vyskytuje.
Nebojte sa, ten som určite na tento účel nerozobrala.😃
Našťastie materiálu bolo presne na dĺžku, aby sa obe sestry mohli do nej zahaliť a prepliesť.
Takže mi nakoniec i ostalo krásne boa, ktoré isto využijem aj pri iných foteniach.

Ako súťažnú fotku som vybrala tú z diaľky, kde sa obe sestry držia za ruky.
Na budúce niečo zaujímavejšieho a viac akčnejšieho.
Posnažím sa teraz robiť články o pokračovaní tejto súťaže každý deň alebo aspoň obdeň.
Máte sa na čo tešiť!
Predsa len teraz potrebujeme každý vidieť niečo krásneho a pozitívneho.😍














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára