sobota 19. júna 2021

My 30th Birthday party 🎉🥂🎈🍾



Pôvodne som nepočítala s týmto článkom a s fotkami tu na blogu, ale pretože fotky svojej maličkosti dávam bežne na Facebook, Instagram a Flickr. Z tohto dôvodu nevidím žiadny problém, najmä i po 10 rokoch blogovania, ktoré som tento rok okrem tohto životného jubilea - 30.rokov oslávila, tak som sa rozhodla, že ich zverejním i tu na mojom blogu, ktorý má v mojom srdci "špeciálne" miesto.💗
Koláž som vytvorila špeciálne pre Flickr, kde som obmedzená posledné roky na počet fotiek. Tak sa niekedy snažím kreatívne vyťažiť viac miesta....
A aj ja tak sú všetky sociálne siete a internetový priestor spolu navzájom spojené.😎
Fotili sme na balkóne s mojim mobilom, pretože prvá séria fotiek urobená ako obvykle v našej kuchyni za stolom a ofotená klasickým starým digitálom nejako nevyšla... 😐A ani varianta fotenia mobilom v kuchyni nebola ideálna, všetko bolo presvetlené, tak sme sa s celou scénou presunili na balkón.
Kde to už bolo 100 x kvalitnejšie.
Môžete vidieť na fotkách ako dopadne fotenie, keď ste chovateľom mačiek. Takže sme sa museli v kuchyni neskôr zamknúť bez niektorých štvornohých fanúšikov, aby sme urobili toto fotenie s La Marie patisériou.🍰🍨🍩
Spoločná fotka je robená časovačom na mobile, ktorý bol lepiacou páskou prilepený o tyč domácej metly na upratovanie, ktorá bola ešte vložená do vysokého ratanového stojana na kvetiny, ktorý však u nás slúži ako miesto na ležanie pre mačky. 
Asi tak vyzerá vždy naše kreatívne fotenie bez statívu.🙈🙉🙊

Na to, že som pôvodne nechcela a nemala náladu nejaké 30.narodeniny oslavovať, som veľmi spokojná.
Nie, nie preto, že by som mala depresiu z tohto čísla a z pocitu starnutia😌, vek je aj tak len číslo a keď si aj minulý rok niekto neznámy myslí, že som ešte nejaká študentka na strednej škole, tak si myslím, že je to úplne skvelé. V predchádzajúcich rokoch ma to rozčuľovalo, že si o mne ľudia, ktorých nepoznám myslia, že som stále "dieťa", ale som si zvykla a dobre sa na to už bavím.😂

Moja nechuť, smútok a sklamanie vyplývali z osobných problémov týkajúcich sa predovšetkým môjho otca, aj postoja jeho rodiny, celkovo i rodiny z maminej strany.😢
A opäť to bola zase raz moja mami, ktorá ma dokopala k vytvoreniu tohto projektu a k celkovej oslave tohto jubilea.

Obe sme si obliekli k outfity, aby sme ladili k dioráme a samotnej bábike.💟
Mami okrem šiat pre Astrid (Barbie BMR 1959), mi obtiahla moju čelenku pásavou čierno-bielou látkou, ktorú má bábika na šatách a je z nej i markíza. Na fotkách to nie je takmer vidieť, čo mám v hlave.

A konečne fotky mojej "maličkosti".😛





Obe spoločne s mami.💗


Čierno-biela mačka je Raquelle, na stole tigrovaná jej mama Emma a dole na zemi leží Rómeo.😸



Keďže práve v čase mojich narodením mal Louis diétu a jedol samostatne, tak som to využila a tanier som mu položila pri patisériu, aby sa aj on na chvíľku cítil ako vo francúzskej kaviarničke.😄




5 komentárov:

  1. Už jsem to obdivovala na fcb a musím znovu.Je to překrásné Mary a máš můj hluboký respekt,že něco takového s mamkou dokážete.Je to úžasný koníček.Moc Vám to s mamkou sluší na té společné fotce.Vypadáte jako sestry a né jako dcera s matkou,ale to určitě slyšíte od spoustu lidí.Moc pěkné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, také už jsem je obdivovala na FB. Oběma vám to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jaj, to jsem zas něco prošvihla. Tak aspoň dodatečně vše nej. Fotky jsou super 👍❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte raz všetko len to naj naj naj naj najlepšie do života Ti zo <3 prajem Mary. Hlavne, nech máš stále úsmev na tvári :-)

    OdpovedaťOdstrániť