pondelok 21. júna 2021

Summer cascade dress 👗

V prvom rade Vám prajem krásny 1.letný deň, keďže sa 21.06.2021 oficiálne začína leto.
Aj z tohto dôvodu som si vybrala spracovanie práve tohto článku, ktorý sa k letnému času maximálne hodí.🌞🌊🌅
Dnes si predstavíme prekrásne letné šaty, ktoré som dostala ešte na Vianoce 2019.
Už samozrejme vlani som ich mala na pláne ukázať, čuduj sa svete, aj nafotené som ich mala ešte vlani máji, ale nejako som sa nakoniec spracovaniu fotiek a článku nedostala, keďže hlavnú pozornosť vlani na blogu zobrala celá A-Z fotografická výzva s bábikami na Flickri a následne nečakané prenášanie blogu spolu s tvorbou "staro-nového".

Vráťme sa však ku samotným šatám. Tie ako som vyššie spomínala som dostala v nečakanom vianočnom darčeku ešte na Vianoce 2019 od kamarátky Klárky z Čiech.
Boli súčasťou jej vianočného balíčka a patrili pre mňa medzi topku z jeho obsahu, keďže Klárka sa mi trafila maximálne do vkusu.😊💓
Nie je žiadnym tajomstvom, že roky milujem tento typ "kaskádových/poschodových" šiat.
Dlhé roky som obdivovala tvorbu jednej veľmi šikovnej a talentovanej zberateľky a krajčírky Oľgy z Ukrajiny, ktorá šila často nielen tento typ šiat. Vždy boli ladené do rôznych farebných kombinácií, do ktorých zladili i náušnice a prezentovala ich väčšinou na Poppy Parker bábikách.
Táto kombinácia Poppy Parker + kaskádové šaty bola pre mňa absolútne dokonalá.😍

Asi pred 4 rokmi som si troška splnila sen a ušila som svoje prvé poschodové letné šaty s motívom čerešničiek a to hneď dvoch prevedeniach - krátke a dlhé.😎
O rok neskôr som si ušila ďalšie šaty, ale už z kvalitnejších látok.
Jedny tmavomodré z maminej starej letnej súpravy a jedny z takej tropickej košeli, ktorú moja mami nikdy nenosila, aj keď si ju pre seba kúpila. Z tej som ešte šila i krátky overal, ale to je už na iný článok.😄

Tieto šaty sú však iný krajčírsky "high" level.
Okrem toho, že sú ušité oveľa krajších kupovaných látok ako som ja šila tie svoje, majú vypodšívkovanie na prsiach, krásne čipkové zakončenie na okraji a z vnútornej strany sú precízne začistenie.
Modrá farba patrí medzi moje obľúbené farby a obzvlášť ju považujem za top farbu do letného času.
Sama mám jedny bledomodré šaty s holými ramenami, ktoré tiež veľmi obľubujem cez leto na sebe nosiť.💙

Ako modelku som vybrala po konzultácií (ako inak s mami), našu Shaniu (Barbie Basic 2.5, Model No.04)
Moja mami hovorí, že modrá farba sa najviac hodí blondínkam a čiernovláskam.
A na tej Shanii sa nám nejako najviac páčili. 👀
Neviem, či si pamätáte, ale predsa sa tu tieto isté šaty už vlani koncom leta mihli.
Boli súčasťou témy na písmeno W - Weathered (Zvetraný) a predstavte si, že ich mala na sebe hnedovláska Megan/Katniss. Taktiež sme to fotenie spojili s námorníckym štýlom.
Myslím si však, že Shanii viac pristanú ako Megan.😎
Dievčatá mali pri foteniach odlišné náušnice. Oba páry z dielne dvornej krajčírky Katky (zmrzlinky), myslím si však, že tie tvare špirály sú výraznejšie a lepšie hodiace sa ako tieto, ktoré má Shania na týchto fotkách.

Shaniu som vybrala i z toho dôvodu, že šaty boli šité pre vyššiu bábiku z rád Integrity Toys.
Z tohto dôvodu som hľadala medzi mojimi bábikami tú, ktorá má zberateľské kĺbové Model Muse telo, lebo je vyššie ako nejaké Fashionistas či Made to Move.
Tento rok je problém so šatami vyriešení, pretože mám konečne Astrid - Barbie BMR 1959 s tvárou Millie, ktorá má vysoké Made to Move telo.👍
A taktiež mi teraz na narodky pribudla BMR 1959 Tango, ktorá má rovnaké vysoké telo ako Millie.
Keďže IT s vysokým telom sú zatiaľ vo hviezdach a vo wish liste a Poppy je na šaty tiež nízka.

Autora  šiat nepoznám. Neviem vôbec, či sa jedná o českú alebo zahraničnú krajčírku.
Môžem však povedať, že sú dokonalým krajčírskym dielom, bodaj by som i ja raz dosiahla tento level šitia, bola by som šťastím blažená.😻

S prostredím som si tentokrát ťažkú hlavu nerobila. Išla som rovno za námorníckym štýlom.
Skrinku, ktorú vidíte v scéne pochádza z našej námorníckej izby pre bábiky. Pôvodne sa jedná o drevenú skrinku na kľúče. Námornícke doplnky/miniatúry sa zozbierali behom rokov, keďže naša zberateľská izba je zariadená v tiež námorníckom štýle, ktorý obe s mami dlhé roky obľubujeme.
🐬🐚🐟
Šaty iste na mojich letných foteniach uvidíte, ale už na iných bábikách.











Detailné fotky samotných šiat bez bábiky. Zapínajú sa na 3 plastové patentky. 




10 komentárov:

  1. Moc hezké šaty, Shanii sluší. Líbí se mi i prostředí ve kterém jsi ji nafotila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, Shania je moja obľúbená Barbie a námornícky štýl je môj obľúbený.😊

      Odstrániť
  2. Promiň jestli jsem se už ptala, ale nechceš být členem Klubu blogerů? Sběratelů tam zatím moc není:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ivka, ďakujem za pozvanie. Nie, ešte si mi o tom nepísala. Inak viem, že niečo také existuje, len sa mi zdá, že s blogovaním to z roka na rok ide dolu vodou....😟 A ako sa tam mám prihlásiť? 🙂

      Odstrániť
    2. Přihlásit se můžeš na https://klub-blog.blogspot.com/p/prihlasky.html, pokud bys chtěla, můžeš se tak zapojit do několika aktivit a hlavně narazíš na jiné blogy :-)

      Odstrániť
  3. Zase taková paráda.Moc hezké Mary.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška za priazeň, som rada, že sa Ti projekt na moje jubileum páči.🤗☺️💖

      Odstrániť
  4. Tyhle šaty jsou fakt nádherné, vždycky, když je vidím, připadají mi pořád dokonalejší ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty sú naozaj nádherné <3 a aj na fotkách vidieť, že sú veľmi precízne ušité. Shanni veľmi pristanú :-)

    OdpovedaťOdstrániť