pondelok 7. júna 2021

Narodeninové darčeky pre mami 2020 od babi Věrky 🎁🎈🎉


Pokračujeme článkom, ktorý patrí do kategórie darčekov. Vlaňajšom roku nielen mňa na narodeniny prekvapila babi Věrka, ale i moju mami.
Tá dostala krásnu ručne vyrábanú pohľadnicu ladenú do fialových tónoch.💜
Pohľadnice, s ktorými Věrka vždy gratuluje, vytvára jej super-kreatívna švagriná.
Táto pohľadnica je obzvlášť veľmi originálna, je tzv. "presýpacia". 
Snažila som sa tento efekt i nejako nafotiť, pohybujú sa za oknom rôzne flitre, trblietky či korálky.
Okrem pohľadnice Věrka pribalila prekvapenie v podobe nálepiek na okná v tvare vločiek.
Keďže moja mami oslavuje svoje narodeniny vždy októbri, vločky mi prišli včas, pred vianočným projektom adventný kalendár.
Keďže témou vlaňajšieho kalendára bolo "všade samé vločky", Věrka nám s vločkami pomohla a my sme mohli vločky prideliť do rôznych adventných dní kalendára.
Mohli ste ich vidieť v 9.adventnom dni pri fotení detí v sánkach, kde boli vločky na stene ako "reklamná výzdoba" a v 21.adventnom dni, pri lovení kaprov, kde bola vločka na kýbli.

Babi Věrka týmto spôsobom ešte raz veľmi ďakujem, mami bola z tohto prekvapenia dojatá.😊💗 Už druhýkrát jej Věrka poslala k narodeninám pohľadnicu.


 





7 komentárov: