pondelok 21. decembra 2020

21.adventný deň

Dvadsiaty prvý adventný deň prináša poslednú zimnú aktivitu v tejto našej zimnej krajinke s brezami a je ňou lovenie kaprov. Inšpiráciu s touto scénou máme už od minulých Vianoc.
Vlani sme poslali na túto tradičnú činnosť dedka, ktorý však mal už tie kapry ulovené a niesol si ich vo svojej sieťovej taške.😀 Vlani sme spoločne s mami vyrobili udicu podľa youtuberky My Froggy Stuff. A mami ušila outfit špeciálne pre lovenie tých kaprov.
Konkrétne nohavice, šál, čiapku a rukavice sú jej práca.
Dva kapry, tak tie nám ostali po sushi sete, ktorý sme si kúpili na dvoje Vianoc, konkrétne po brutálnej wasabi paste.
Sú prefarbené na šedo. Čierny kýblik mám ešte z detstva, pôvodne bol červený, pred pár rokmi som sme ho prestriekali na čierno, keď sme striekali i náš Gloria klavír pre bábiky.
A ako môžete vidieť, v tejto scéne je vločka dosť výrazná, je ako motív na kýbliku. A aj túto vločku sme dostali ako darček od babi Věrky (babivera8.blogspot.com).😎

Keď mami vyrábala špeciálny ľad/jazero pre tohtoročné korčuľovanie, ja som z druhej strany "ľadovej" podlahy vystrihla kruh a vytvorila vodu, aby mal, kde Raymond (James Bond Ken) loviť tie kapry.😃
Ešte chlapec potreboval aj stoličku. Zhodli sme sa, že ju musíme vyrobiť.
Mami som na túto úlohu podujala, ale jej verzia bola krivá, ledva sa na nej udržal.😲
Tak som sa naštvala a urobila druhú, vlastnú verziu.
Je z kreatívnych "nanukových" paličiek.

Vianočnú pieseň, ktorú som Vám vybrala bola zatiaľ v každom ročníku nášho adventného kalendára s bábikami. Pred dvoma rokmi som ju tu dávala v pôvodnej verzii.
Volá sa Holly Jolly Christmas. Skladbu napísal v roku 1962 Johnny Marks a najviac je s ňou známy americký spevák a herec Burl Ives.
Pieseň sa odvtedy dostala medzi top 25 hrávaných sviatočných piesní pre prvých 5 rokov 21.storočí.
Vybrala som opäť verziu s naším veľkým obľúbencom, kanadským spevákom Michaelom Bublém, ktorý má pieseň zaradenú vo svojom vianočnom albume Bublé Christmas z roku 2011.
Michael je v tohtoročnom kalendári tu už po tretí raz. Proste náš miláčik.💓
Škoda, že pieseň nemá videoklip. Pre mňa patrí do mojich 10 najobľúbenejších vianočných skladieb.


6 komentárov:

  1. Děvčata to je krásné, to se vám moc povedlo. A stolička je parádní, ta se mi moc líbí. Kapra na vánoční stůl už máme doma, v mrazáku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jste obě moc šikovné, mamka vyrobila krásné doplňky oblečení a ty bezvadnou rybářskou židličku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta scéna je dokonalá, a ta udice a stolička a oblečení... 👍

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prekrásna scénka :-) Tohto Kena Ti pozividím :-)

    OdpovedaťOdstrániť