streda 9. decembra 2020

9.adventný deň

 

Deviaty adventný deň nám prináša interiérovú scénu v podobe fotografovania detí v nákupnom centre.📷👭
 Tento nápad vyšiel celkovo z mojej hlavy. Plánovala som zapojiť tieto veľké sane aj do tohto adventného kalendára, ale s nejakým iným spôsobom, aby sa neopakoval s koňom na snehu ako bol v predošlom roku.😊
Inšpirovali ma rôzne vianočné atrakcie v našich nákupných centrách, pri ktorých sa môžete fotiť.
Orientované je to samozrejme najviac na malé detičky.👶
Tak sme s mami pokúsili vytvoriť nejakú scénku v podobnom duchu so zapojením týchto saní, ktoré sme pred pár rokmi kúpili v Lidli so zámerom fotiť s nimi bábiky.
Potrebovala som však do tejto scénky nájsť nejaké reklamné plagáty, aj vo vianočnom štýle.
Doma sme mali taký Tesco magazín, ktorý pred pár rokmi zdarma raz za štvrťroka vydávali, neskôr skončil len pri internetovej verzii.😌
Keďže vianočné číslo bolo také krásne, zobrala som si ho vtedy dvakrát.
Nevedela som, že sa mi raz bude hodiť aj takto. Vystrihla som tri obrázky zo zadnej strany obalu.
Plagáty sú v štýle "home-deco".
Pôvodne som myslela, že na stenu pripevníme iné vločky, napr. tie červené, ktoré boli v hračkárstve pred dvoma dňami.
Mami však dostala nečakanú a krásnu pohľadnicu od zberateľky babi Věrky (babivera8.blogspot.com), ktorá si naše projektové plány dobre pamätá a k pohľadniciam pribalila i tieto vločky, ktoré vidíte na bielej stene nákupného centra.
Nalepili sme ich obojstrannou páskou. Inak sú to také dekoračné vločky na okná.
Vďaka týmto vločkám som mohla prekryť i názvy na plagátoch a zároveň vytvoriť vianočnú atmosféru.
Ešte sa v jednom dni nejaké vločky od Věrky objavia, keďže nám ich poslala ozaj požehnane, za čo jej aj týmto spôsobom ešte raz veľmi pekne ďakujeme!!!💓🙏
Biely stromček som kúpila pred pár rokmi ako posledný kus vo vianočných výpredajoch v Tescu.

Ako babka (veľmi mlado pôsobiaca😅) sa predstavila Sayara (Barbie James Bond Octopussy)
mamu si zahrala Megan (Barbie Katniss Everdeen The Hunger Games Catching Fire)
a ako detičky/vnúčatká hrdzavovlasá Lorena (Shelly Club Tennis Lorena) a hnedovlasá Susy (Pony ride Susy/Marisa).
Obom detičkám mami vyrobila outfity, dokonca sa rozhodla pohrať i s kabelkami.
A okrem toho spravila i účes pre Megan. 
Sayara má zlaté náušnice a kabelku z dielne kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Megan má strieborné kruhy zase od druhej kamarátky Lenky (naurielpanenky.blogspot.com).
Rada skúša účesy na našich bábikách, ktoré si pozerá v rôznych videách na internete.😃

Ďalšou vianočnou skladbou, ktorú som Vám vybrala je It´s the Most Wonderful Time of the Year (Je tu najkrajší čas roka) z roku 1963 a napísaná Edwardom Polom a Georgeom Wyleom, nahraná a zrealizovaná s americkým popovým spevákom Andym Williamsom na jeho prvom vianočnom albume: Andy Williams Christmas album.
Pieseň je oslavou a popisom aktivít spojených s vianočnou sezónou, zameraných predovšetkým na stretnutia medzi priateľmi a rodinami. Medzi činnosti zahrnuté v piesni je rozprávanie o "strašidelných príbehoch duchov", viktoriánskej vianočnej tradície, ktorá väčšinou upadla do nepoužívania, ale prežíva v sezónnej popularite v početných adaptáciách Charlesovej Dickensovej "Vianočnej kolede".
Videoklip, je to skôr scéna z Andy Williamsovej vianočnej televíznej show, ktorá ukazuje speváka i všetkých aktérov v dobových oblečeniach z viktoriánskej doby. Je to milé a príjemné na pozeranie.
S každým rokom si túto vianočnú pieseň obľubujem viac a viac, pritom ešte pred 6 rokmi mi takmer nič nehovorila. Myslím, že i u nás v rádiách sa dostáva do povedomia a hráva sa cez vianočný čas.








9 komentárov:

  1. Zase moooc krásná scénka. Líbí se mi ten nápad jak jste přelepily názvy na plakátech.
    Holky jste jednička.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, Tvoja vločka sa ešte v jednom dni objaví, ale iný typ, ktorý si nám poslala.😊

      Odstrániť
  2. Prima nápad, moc hezky jste to vymyslely. Obdivuji hlavně krásné sáňky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, sánky sú i mojím obľúbeným, nielen dekoračným prvkom.😉

      Odstrániť
  3. Vianočné fotenie je veľmi populárne :-) Babička sa o seba vzorne stará a preto vyzerá tak mlado :-) Pesnička super, túto som počula už dosťkrát za posledné obdobie, keďže je aj v jednej reklame, ale bolo fajn si ju vypočuť celú.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné vločky. Jj, fotky na památku to taky nějaké chce ;-)

    OdpovedaťOdstrániť