piatok 8. októbra 2021

Jesenné šaty od babi Věrky 👗


Pokračujeme článkami v jesennej sezóne a dnes si pozrieme tiež jeden menší restík.
Tým restom sú pletené šaty od zberateľky babky Věrky (babivera8.blogspot.com), ktorá mi na jar 2019 neočakávane poslala balík s plno rôznymi vecami a medzi nimi boli i tieto krásne šaty v bordovo-oranžovo-žltých tónoch. Keďže vo mne evokovali od prvého pohľadu pocit jesene, rozhodla som sa ich odložiť a nafotiť na jeseň. 
🍂🍁 😊
Na jeseň 2019 som sa k foteniu šiat vôbec nedostala, ale vlani sa mi to zhodou okolností podarilo nafotiť ešte v júni, ale zase som ich neuverejnila na blogu.😒
Takže po dvoch rokoch ich konečne predstavujem.
Babi Věrka má svoj vlastný štýl a strih šiat, preto sa hlavne vrchnou časťou podobajú na trojicu šiat, ktoré som dostala v roku 2018, ktoré som Vám v apríli 2019 ukázala tu.
Líšia sa len tým, že tieto majú iný typ sukničky, ktorá je viac nadýchanejšia a voľnejšia.
K tej trojici šiat Věrka urobila klobúky, kabelky i náhrdelníky.
Tak ja som po nej troška opakovala a vytvorila som náhrdelník a kabelku v jej "štýle".
Vlastne som využila oranžovú niť na náhrdelník i kabelku, ktorú som dostala rok predtým tiež od Věrky.😃
Na miesto klobúka som dala dlhší pás na hlavu z rovnakého materiálu ako je sukňa.
Věrka mi poslala dva takéto dlhšie pásy. Len ako opasok sa mi zdal už veľmi mohutný, tak som využila len jeden na hlavu.😃
 Kabelka je vytvorená z háčkovaného kruhu pod šálky, ktorých máme doma viac, farebne a materiálovo sa mi zdali najlepšie.. Museli sme ich už dávnejšie dostať do daru. Dobrý materiál na tvorbu. Ja som kruh prehla a urobila jej špeciálnu polkruhovú kabelku.
Náhrdelník, oranžová korálka je z maminej starej bižutérie.
Vlastne tieto šaty ladia už zvyšným trom od Věrky, potom čo som im dorobila doplnky.😎
Ako modelku som vybrala ladiacu s perami ku šatám - Shade (Barbie Basic 2.5 Model No.08).
Topánky na vysokej platforme má od bábiky menom Ori Princess.

Scéna je taká jednoduchšia, v parku, kde je jesenný strom (ten mi pred rokmi vytvorila mami, mám stromy i na leto), lavička a ručne šitá tekvička od zberateľky Vlaďky z Čiech, ktorú ste mohli v minulosti poznať pod menom Žíža - ziza.blog.cz.
Tekvicu šila ona a dostala som od nej mega balík pred 5 rokmi, v ktorom bolo okrem neskutočne veľa kreatívnych materiálov i pár vytvorených vecí z jej tvorby. Medzi nimi i táto tekvička z látky a filcu.🎃
Keďže Vlaďka sa narodila presne ten istý deň ako je Halloween, preto miluje všetky veci, ktoré sa týkajú tejto tematiky a rada tvorí i v tomto duchu.
Tak som tekvičku konečne využila pri fotení.😊

Síce je to dosť odvážny outfit na jeseň, ale musíte brať, že je babie leto a Shade nebola žiadna zima.😃










8 komentárov:

  1. Super si šaty doladila. No, pred pár dňami by takto určite vonku ísť mohla, akurát ten novembrový opadaný stromček by tam neladil :-) Nádherné fotky Mary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, od posledného týždňa to s vyššou teplotou počasia nevyzerá velmi ružovo. Ale je to normálne, keď sa už blížime do polovice októbra.🙃🍁🙂

      Odstrániť
  2. Parádní podzimní fotky. A ty šaty jsou krásné, dokonale podtrhují podzimní atmosféru :-)

    OdpovedaťOdstrániť