streda 3. februára 2021

Vianočné darčeky 2020 od Katky 🎄🎁



Posledným tretím darčekom z Čiech, ktorý mi prišiel na posledné Vianoce boli vianočné darčeky od kamošky - zberateľky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).

Darčeky môžem rozdeliť na dve polovičky, prvú časť tvoria darčeky pre moju "osobu" a druhú časť tvoria darčeky výlučne pre moje bábiky.😃

1. vianočná pohľadnica

Aj od Katky som dostala vianočnú pohľadnicu, ktorá je z dielne jej šikovnej dcérky Týnky. Sob Rudolf milo potešil, ofotila som Vám aj vnútornú stranu s textom, lebo i tam je namaľovaný obrázok.😊



2. zrkadielko s motívom čiernej mačky

Katka vie, že mám rada mačky, tak mi často vymýšľa darčeky s týmto motívom😺. Zrkadielko milo potešilo, už dávno som nemala vhodné zrkadlo do kabelky. Keďže je menšie, tak sa veľmi dobre zmestí. Je pekné si za každým na Katku spomenúť, keď sa prehrabávam vo svojej kabelke.😊



3. náušnice s motívom anjelských krídel

Katka myslí i na moju "parádu", vyrobila mi preto náušnice. Predošlé Vianoce mi tiež jedny vyrobila, tie mi však za posledné mesiace náušnice zobrala, pretože sú pre ňu "ľahké" na nosenie doma.🙈 
Tak mám nové, dokonca i teraz, keď píšem tento článok ich mám v ušiach.😊


4. strieborné šperky pre bábiky

Aby náhodou mi moje bábiky nezávideli😄, Katka ako šikovná dvorná šperkárka mojich bábik, vyrobila ďalšie šperky do našej veľkej zbierky šperkov, ktoré bábiky majú už celý jeden veľký box.
Môžete vidieť 4 páry náušníc, jeden set - náhrdelník a náušnice s motívom srdiečok a náhrdelník s motívom znaku "Jing a Jang".😊
Jednu náušnicu však Katka zabudla dodať. Akokoľvek som všade pozerala tam, kde som darček rozbaľovala i v obálke a v sáčiku, v ktorom šperky boli, som žiaľ náušnicu neobjavila.😌



5. ostrižky stužiek s motívmi módnych značiek

Katka miluje výrobu kabeliek pre svoje bábiky a rovnako má rada i svetové módne značky.😊
Myslím si, že vzor Louis Vuitton patrí medzi jej najobľúbenejšie, preto veľmi túžila mať látku/koženku s týmto motívmi. Vlani sa jej podarilo získať stužky s týmito motívmi, zhodou okolností ich objavila pri obojkoch pre psíky, ktoré sama nakoniec rozoberala, aby sa ku samotným stužkám dostala.😃
Tento rok sa na ňu usmialo šťastie ešte viac a už sa dostala ešte lepšej látke - koženke s LV motívom.
Ja nie som v reálnom svete fanúšička značkových vecí pri oblečení, ale v bábikovskom svete si ozaj môžem dovoliť všetko vytvoriť a bábiky môžu robiť a žiť tak, ako bežní a priemerní ľudia nežijú.
Preto veľmi veľa zberateľov rado fotí svoje bábiky v outfitoch štýle Chanel, Louis Vuitton, Gucci a pod.
Mne najviac prirástol k srdcu asi značka Chanel. 
Páčil by sa mi však i nejaký kufrík či kufríky s Louis Vuitton vzorom pre svoje bábiky.
ako tieto stužky využijem ja pri tvorbe miniatúr pre moje bábiky.😎


6. Louis Vuitton kabelka pre bábiky

A tu je výsledok Katkinej šikovnej práce - čierno-biela kabelka so strapcom pre moje kočky. Zatiaľ ju ešte nevyskúšali.👀


7. hnedý a modrý sveter pre bábiky

A toto je topka z darčekov od Katky.😍 Dva svetríky z dielne šikovnej Ivky Kuciánovej.
Ja vždy "pasiem" po rôznych svetríkoch, pretože ako viete, práve štrikovanie a háčkovanie vôbec neovládam. Sú to dve kreatívne činnosti, ktoré patria do môjho wish listu želaní do budúcna.
Hnedý svetrík v odtieni "terakota" a modrý svetrík s bielym golierom.
Oboch mi už sedia dve moje krásky, takže ich ešte samozrejme nafotím s nimi.😇




Drahá Katka, ešte raz Ti srdečne ďakujem za všetky tieto úžasné a super krásne darčeky, ktoré si mi na Vianoce darovala.🙏💖

4 komentáre:

  1. Nádherné darčeky. Ten blúzko-svetrík je dokonalosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné dárečky, určitě udělaly radost 😊 Moje panenky mají smůlu. Já se ve značkách neorientuju (znám ty názvy, ale je mi to tak nějak fuk), takže u nás vuittonky fakt nehrozí 😁

    OdpovedaťOdstrániť