nedeľa 21. augusta 2022

Hawaiian style bedroom 🌴🌺🥥


Izba v havajskom štýle je moja kreatívna tvorba z vlaňajšieho leta.
Ak existuje reinkarnácia, tak som minulom živote musela žiť určite na Havaji😀, pretože milujem všetko, čo sa týka Havaja a s ním spojenej exotiky.🌴🌺🥥
Možno ste si mohli už u mňa všimnúť, že skoro každé leto uskutočním aspoň jedno fotenie v havajskom štýle. Súvisí to i s tým, že mám Barbie Dolls of the World Hawaii z roku 2013, ktorej sme špeciálne s mami vyrobili jej vlastný obchod so suvenírmi s názvom Hawaiian melody (havajská melódia).
A v ňom mám vytvorené aj rôzne miniatúrne suvenírmi. Tie som oprášila aj pri tohtoročnom fotení, keď som vytiahla 3 ukulelá a 3 havajské látkové tašky, všetko z mojej dielne.😎

Okrem havajského obchodíka so suvenírmi, sme si s mami zriadili i diorámu v havajskom štýle. Najskôr to bola výlučne len obývačka v havajskom štýle. O pár rokov neskôr sme zistili, že máme málo spalní pre bábiky a v havajskej obývačke bolo ešte dosť priestoru. Preto sa mami vtedy chopila príležitosti a rozhodla sa vytvoriť menšiu posteľ. Obývačke už boli pri bielom ratanovom gauči od Mattela, po bokoch dva príručné stolíky s lampami, ktoré sa dali hneď použiť ako nočné stolíky, takže sa vyrobila len posteľ. Vtedy ešte v našej kreatívnej "dvojici" všetky nábytky vyrábala mami.😊
Posteľ ma na dolných okrajoch zaujímavo riešený tvar, pretože základ tvorí krabica od Barbie Cinderella/Popolušky, ktorá v tom čase pribudla čerstvo do našej zbierky.
Moja mama využila i vnútorný kartón, ktorý bol tmavomodrej farbe a v prednej časti ju ponechala priehľadnú a vložila do nej plno malých mušlí, keďže sa jednalo o havajský štýl.
Záhlavie postele bolo len také jednoduché "provizórne", na tvrdší kartón bolo nalepené prírodné prestieranie.🙂

Vlani vo februári sme sa rozhodli diorámu v havajskom štýle prerobiť, lebo sme potrebovali niekde umiestniť malú staršiu kuchyňu od Mattela, ktorú sme sa rozhodli konečne prerobiť a opraviť.
Tú ste minulý mesiac mohli vidieť v pôvodnom stave tu.👈
Zhodli sme sa, že pri fotení sa najmenej používajú postele a kuchyňa s obývačkou bude pre nás rozhodne zaujímavejšia i na používanie.😎
A tak si posteľ musela nájsť nový domov. Toľko priestoru doma predsa len nemáme.
Bolo ju však treba prerobiť skoro celú. Keďže za pár rokov som sa vyvinula sama v tvorbe nábytkov, tak som sa už toho chopila samozrejme ja.
Musela som ju komplet prerobiť, lebo priehľadnú časť s mušľami som musela zrušiť a celú ju vo vnútri vypodložiť, aby bola pevnejšia.
Vyrobila som jej i kvalitnejšiu opierku. Vankúše sú všetky pôvodné, aj prikrývka. Pridala som dekoráciu s ružovou kvetinou a zelený ozdobný špagát.💚
Prerobila som ešte aj lampy na pevnejšie a vyrobila nové nočné stolíky, pôvodné sme si nechali na iné účely. Tieto moje sú vyššie a lepšie sa k celkovému dizajnu hodili.

A aby som neostala len pri nábytkoch, dorobila som i doplnky. Tie sa skladajú z mojej obľúbenej tácky (rada robím bábikám tácky do interiérov v rôznych štýloch), dvoch kokosových koktejloch a jedného havajského kvetinového náhrdelníka.🌺

Úlohy modelky sa zhostila Claire (Barbie Keith Haring), ktorá sa svojimi ružovými očnými tieňmi a účesom, hodí do letných fotení.💗
Má na sebe vrchný diel plaviek od Barbie Rivieri Nikki 2009, fialové šortky z jednej väčšej fashion sady od Mattela, zlaté náušnice sú od Barbie Basic a biele slnečné okuliare z doplnkových Barbie Basic 001 sád.🥰

















4 komentáre:

  1. Super letní barevná ložnice. Člověk by neřekl, že bez těch polštárů a přehozů je ta postel taková tmavá a smutná. Úplně ji ty barvičky rozsvítily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, máš pravdu, farby a aj vzory, robia svoje vo všetkých veciach, či je to vo svete bábik alebo i v reálnom našom svete.😊 Tak som rada, že si si našla nový článok, pretože upozornenia prestali už chodiť každému blogerovi s bábikami... 🙄😥Mne už od konca júla, náhodou som objavila ten Tvoj predposledný.🤩

      Odstrániť