štvrtok 18. augusta 2022

Summer vibes 🌴🌊🍹

 

Ďalšou témou, ktorá sa v júli hrala na Instagrame pre pondelkovú tému #monday4dolls bola "SEASIDE" (pláž, pobrežie, prímorský). Mne sa vždy s názvom seaside spája námornícky štýl ⚓ a skôr to chladnejšie prímorské prostredie, napr. pri anglickom pobreží a pod.
Na túto "vlnu" som však nebola naladená, najmä mi chýbajú fashion outfity v námorníckom štýle, pri doplnkoch a rekvizitách je to práve naopak, tam neviem, čo skôr vybrať.
Už pár rokov si hovorím, že by som mala niečo v tomto štýle pre svoje bábiky ušiť, ale bohužiaľ som sa k tomu stále nedostala, čo mi je ľúto.🙄
Preto som opäť išla radšej do tropického štýlu s mojimi obľúbenými palmami.🌴
Nechala som sa inšpirovať Pinteresom a svojimi obľúbenými fashion skicami, kde na jednom obrázku boli tri baby v plavkách s koktejlami v rukách a sedeli na okraji bazénu.💦
S bazénom je to rovnaké ako s námorníckym oblečením, "snažím" sa ho už niekoľko rokov pre svoje bábiky vyrobiť, ale zatiaľ nič. Vlastne posledné dva roky som sa o to už ani nepokúšala.
🥴
Preto som musela improvizovať a vytvoriť okraj bazénu s drevených latiek, ktoré boli pôvodne odpadovým materiálom pri nejakých nábytkoch, kde ich po okrajoch mali pri prevoze chrániť. 
Keďže pre väčšinu ľudí je už tento materiál odpadový, bežne ho vyhadzujú, ale ja v ňom vidím dioramatický potenciál.😃
Preto už doma zopár týchto latiek máme. 
Okrem latiek a paliem som využila svoju "podlahu" vody. Na nedávne narodeniny som dostala od kamarátky Katky (uzmrzliny.blogspot.com) dva letné kokteily, pri ktorých som hneď vedela, že ich cez toto leto využijem.🍹 
Koktejl s dáždnikom mám už viac ako 10 rokov a bol z nábytkovej sady od Hannah Montany plážového baru, ktorý už nemám, ale doplnky som si ponechala.😄

Keďže v kreslenej scéne boli 3 šampanské po ľavej strane a po pravej plážová kabelka plná kvetov, rozhodla som sa i ja tieto veci dodržať. 😊

Kabelka zo špagátu je z mojej dielničky, pridala la som do nej len umelú levanduľu. Tri šampanské sú pôvodom sviečky na narodeninovú tortu.🎂

Ako modelky som si vybrala 3 kočky,  ktoré ladili k trom plavkám, ktoré som tentokrát vybrala skôr ako modelky. 
Černoška Sherrie (Barbie Basic 003, Model No.08), v klobúku je Penelópe (Barbie Angelica Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides) a Claire (Barbie Keith Haring).

Zelené celé plavky sú od Barbie Basic 003, Model No.02 a obe dvojdielne sú od Barbie Rivieri Nikki (ružové) a Summer (fialové) z roku 2009.
Zlaté slnečné okuliare sú od Barbie Módnej ikony/Style Raquelle z prvej série, čierne a biele sú z Barbie Basic 001 doplnkových sád. Rovnako i modrý a ružový náramok, ktoré majú Sherrie a Claire na rukách. Zlatý náramok je tiež od Basic plavkovej Barbie.
Náušnice má Sherrie svoje pôvodné, Claire si požičala tiež rovnaké, ale od druhej plavkovej Basic a Penelópe má z dielni kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).😊



















4 komentáre:

  1. Tak to se ti zase jednou moc povedlo. Pořád a pořád obdivuji tvoje nápady a hlavně i to že si pamatuješ co které panence dříve patřilo. Krásné, krásné, krásné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, to vieš, už je to porucha z "povolania".😁 A najmä, ak Ťa niečo baví, tak si to skôr pamätáš. Ja so šatníkom bábik neustále pracujem a asi sú všetky veci pre mňa aj vzácne. Možno aj tam hľadaj základ.😎

      Odstrániť
  2. Krásné rekvizity, tématu jsi se zhostila parádně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli, som rada, že sa Ti tohtoročné letné fotenia páčia. Mám plno nápadov, ale čas nie je nafukovací, takže budem ich realizovať ďalšie leto.😄

      Odstrániť