piatok 26. augusta 2022

Kabelky od Katky/zmrzlinky 2.časť 👜🌴👝

Tento článok nadväzuje na článok z jesene 2021, kde som prestavila prvú časť zbierky kabeliek od kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com), ktorá ich aj sama všetky vytvorila.
Kabelky ku mne prichádzali od roku 2016.😊
Rozdelila som si ich na dve časti, na jesenné a jarné, ale nakoniec som jarnú verziu nezorganizovala.
Chcela som vytvoriť jarný kabelkový strom, tak ako na jeseň, keď som kabelky povešala na jesenný strom.🍁🌲
Nielen z časového hľadiska som jarné fotenie neuskutočnila, ale aj preto, že jarný strom už zopár rokov nemám, môj kocúr Joey ho polámal, keď sa dostal raz na poličku, kde bol položený a zhodil ho.
Bohužiaľ zostalo z neho len torzo, ktoré som stále neobnovila.😓

Keďže letný čas najviac praje foteniu, rozhodla som sa dohnať plno restíkov z bábikovského setu.
Myslela som si, že využijem dva letné stromy, ktoré sú v dobrom stave. Mami ma však nahovorila na "väčšiu exotiku", ktorú ju napadlo zrealizovať.😃
Ako som už v jednom článku písala, tvorba scén fotení bábik ju veľmi baví, vo väčšine prípadov ona vymyslí nápad, ktorý ja niekedy o niečo doplním a následne tento jej nápad nafotím.📸

Najskôr bola na scéne len palma a potom mami začala "tvoriť" a priniesla na scénu závan Afriky.
Keďže v africkom štýle nemajú zariadenú obývačku len naše bábiky, ale aj my, inšpirácia s rekvizitami nebola ďaleko.😊
Tieto chlpaté rámiky s motívom leoparda nám visia na stene nad televízorom a niektoré máme i v sklenej vitrínkovej časti obývačkovej steny.
Truhlicu majú bábiky vo svojej obývačke africkom štýle, pred 10 rokmi som ju maľovala a vydekorovala servítkovou technikou.🖌🖍✏
Malý sloník a malý tmavomodrý bubon majú tiež bábiky v dioráme.
Väčší oranžový bubon máme zase my vyložený v našej obývačke.
Ja ho však rada využívam na rôzne fotenia s bábikami.💥📱

Kabelky sa rozložili po celej scéne. Dve sa naštipcovali drevenými malými štipcami na palmu a ostatné sa vyložili po scéne.

S modelkou som dlho neváhala, pretože všetky bábiky mám letne veľmi pekne oblečené a Diane (Barbie Diane von Furstenberg) mala na sebe exoticky ladiaci outfit z mojej dielne. Aj klobúk je moja výroba.👒
Outfit som šila pred 3 rokmi pre súťažnú fotografickú výzvu A-Z na Flickri na tému Havana.
Blúzka a sukňa sú zo starých "španielskych" šiat (bolo to 2-dielne oblečenie: blúzka a sukňa) mojej mami, ktorá ich v mladosti nosila.👵👱‍♀️
Šperky sú kombinácia dvoch ručných prác, od dvoch zberateliek/kamarátok.
Strieborné kruhy od Lenky/Nauriel (naurielpanenky.blogspot.com) a kovový náhrdelník Katky/zmrzlinky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Čierne topánky sú od zberateľskej Barbie The Look Night Out.
Náramok je asi od nejakej Barbie z kolekcie Barbie Módnych ikon/Style.💙

A pretože kabeliek nie je nikdy dosť, bude ešte jeden príspevok s Katkinými handmade kabelkami, ale bez nejakého typu stromu.😂🌲🌳🌴










Celá kabelková scéna bez modelky.


Kabelky na palme a vedľa nej.


Kabelka pod veľkým bubnom a šedý batoh na bubne.


Detail na dve naštipcované kabelky na palmovom kmeni.


Pohľad na kabelky na mnou zdobenej truhlice a jedna visiaca kabelka na dekoračnom rámiku.😊

1. Tmavomodrá kabelka/aktovka do ruky

Tmavomodrú kabelku som predtým nemala. Dostala som ju na narodeniny v roku 2020 tu je i s ostatnými darčekmi.

2. Biela kabelka na retiazke

Túto kabelku som dostala na narodeniny 2021, detaily darčekov si pozrite tu.
Páči sa mi ako na nej visí tá strieborná mini minca. Bielych kabeliek nie je nikdy dosť a táto na retiazka je iná ako tie dve, čo mám od Mattela.😊

3. Bielo-červená na retiazke

Touto kabelkou ste už vždy viazaný na dve farby v outfite. Z vrchnej časti je otvorená, takže sa do nej môžu naukladať veci. Je menšia oproti predošlej a dostala som ju tiež na rovnaké narodeniny v roku 2021, pozri tu.👈

4. Malá biela kabelka

Biele kabelky mám rada, rovnako i moja babka z maminej strany ich mala rada. Dokonca, keď sa nad tým zamyslím, moje bábiky majú i vďaka Katke, najviac práve bielych kabeliek a nie čiernych, čo by som povedala, že je dôležitejšia farba.😃
Rovnako ako modrú "aktovku" i túto som dostala na narodeniny v roku 2020 tu.👈

5. Ružová kabelka do ruky

Tak túto kabelku som zatiaľ ešte nefotila, nejako sa mi zatiaľ k ničomu nehodila.
Dostala som ju ako súčasť vianočných darčekov 2019 tu.👈


6. Červená kabelka s príveskom Eiffelovky

Medzi posledné Katkine počíny patrí červená kabelka s príveskom Eiffelovky.
Katka vie, že milujem Eiffelovku všetky veci s ňou spojené. 
Kabelka má dve strieborné retiazky ako rukoväte.
Dostala som ju na posledné Vianoce 2021 tu.👈


7. Šedý malý batoh

Tento kúsok z Katkinej tvorby kabeliek patrí medzi moje najbľúbenejšie.
Dostala som ho na narodeniny 2020 tu.👈
Je malý a chutný, má zašité zapínanie, takže je provizórny. Už ste ho u mňa na fotkách mohli vidieť "v akcii.


3 komentáre: