štvrtok 21. júla 2022

Wonder Woman dva outfity (2019)⭐💪🌟


V poslednom článku o mojich výherných outfitoch Wonder Woman z Facebook Barbie CZ/SK stránky z mája 2020, sa pozrieme na obe spoločne.😎
Nemohla som urobiť inak a musela som kamošky a fanúšičky WW nafotiť v outfitoch pekne spolu.🦸‍♀️💪💫

Niežeby som bola ja osobne fanúšika WW, ale tieto Mattel tematické/komiskovo-kreslené fashion packy, malé či veľké, mám rada.💛💙
Zatiaľ mám v zbierke len Hello Kitty, ktorú som si kupovala hlavne sama, okrem jedného výherného outfitu, potom tieto dva sety WW a jednu PUMU, ale tú nepovažujem za komiskovo-kreslenú tému.

Z mojich predošlých dvoch článkov, ste mohli pochopiť, že sa mi viac páči dvojdielny outfit. 
Proste nielenže lepšie sedí na klasický typ Barbie postavy, ale keďže je dvojdielny, dá sa lepšie kombinovať pri vytváraní nových outfitov, má pre mňa využiteľnejšie slnečné okuliare, oproti šiltu a krajšiu kabelku. Aj keď ja "plasty" už veľmi nemusím, najmä pri kabelkách a šperkoch som už veľmi
náročná.😅
Hailey (Barbie Stardoll Dolls in Space) sa Vám predviedla WW tmavomodrých šatách s hviezdičkami a Alisha (Barbie BMR 1959) v dvojdielnom outfite s motívom kreslenej WW na tričku a s hviezdičkovou sukničkou.👗

V máji 2020 som práve dorobila nový červený gauč "Marshmallow" a taktiež dva retro stolíky.
Časopisy Vogue sú tiež moja práca. Retro bledomodré rádio je od bábiky Moxie Girlz z chatovej nábytkovej sady. Červené ruže boli kupované v Kiku a červená štvorcová váza bola nejaká kocka či vrchnák? Už si nepamätám.😐

Inak tých WW je dohromady 5 fashion veľkých packov a 5 WW tričiek.😍
Na miesto hviezdičkových šiat by sa mi páčili čierno-biele šaty s takým písmom a riflovou ružovou vestou, na ktorej zadnej strane je obrázok WW.
A určite by som ešte prijala jedno tričko s WW motívom.
Áno, mám to naštudované, práve kvôli mojej výhre.🥇🏆
Mne sa však páčia Mattel outfity i napr. s motívom Mimoňov.😃









6 komentárov:

  1. Pěkné outfity holkám to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika. Som rada, že sa Ti oba WW outfity páčia.💓😉⭐

      Odstrániť
  2. Jéé to je hezké, holkám to moc sluší. A opět jsi vytvořila krásné pozadí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, musela som, keďže outfity vyžadovali nejakú zaujímavejšiu scénu.😀

      Odstrániť