piatok 7. októbra 2022

Countryside 🌾🐴🥕

 


Ďalšou témou, ktorej som sa v pondelkovej hre #monday4dolls na Instagrame u @bella_belladolls zúčastnila, bola "Countryside" (vidiek). 🌾
Táto téma ma až tak nenadchla, pretože mám radšej také, ktoré sa týkajú najmä módy alebo majú už prepracovanejšie zadanie témy.
Netreba to chápať zle, ale za tie roky, čo som sa už zúčastnila rôznych súťaží a ich tém, ma už nemôže inšpirovať obyčajná téma typu "farba" alebo triviálne nejaké ročné obdobie. Chcem už niečo viac a menej nudného.😕

Troška som sa do tejto júnovej témy nútila, ale keďže skoro celé letné obdobie som všetky témy začala každý pondelok robiť, rozhodla som sa nakoniec ani túto nevynechať.
Chcela som použiť okrem koňa i nejakého zajaca a obliecť len jednu Barbie. Proste taký dievčenský "kovbojský" štýl.🤠
Mami sa mi však smiala, že to budem zase s tými zvieratami také detské, čo sa mi veľmi nepozdávalo.
Zrazu mi hovorí, či nechcem pritom koňovi použiť Travisa (Ken Four Divergent), ktorý má celý vytetovaný chrbát. Tento jeho "bonus" som ešte, keď bol novinkou mojej zbierky, čo je už aj 8 rokov, som využila do jednej "Tag" hry na Flickri s názvom doll selfie🤳, kde sa fotil len plavkách s Megan (Barbie Katniss Everdeen, The Hunger Games) spolu s Barbie Havajčankou a spoločne si robili selfie na pláži.
Lenže ani vtedy extra jeho tetovanie nebolo vidieť.
Neskôr, o dva roky sa fotil do jednej súťaži na Flickri na tému "DENIM"👖, kde bol otočený už konečne poriadne i chrbtom, aby mu boli tetovania konečne vidieť.
Odvtedy sa občas cez letá objaví, niečo je vidieť, ale vždy málo.
Takže teraz mal neuveriteľnú príležitosť ich ukázať ako ho Mattel "stvoril".🤣
Mami si inšpiráciu zobrala trošku z videoklipku pesničky "FEEL" od speváka Robbieho Williamsa, v ktorom sa kúpal vonku v takej kovovej kadi. Okrem toho, samozrejme i jazdil na koni a pod. Kto pesničku a klip pozná, tak si isto spomenie.😊

Travisov outfit som veľmi už neriešila, skôr ma zaujímalo, čo oblečiem jeho stálej partnerke Tris (Barbie Divergent Tris).
Myslela som, že jej dám nejaké dlhé rifle s károvanou košeľou a pod ňou nejaké ramienkové tričko.
Tú košeľu som myslela presne túto od bábiky Liv, lenže mami mi vravela a opäť ma provokovala, že nech nie som prudérna a pod., nech jej dám na holé telo len košeľu.👚
Tak som ju nakoniec poslúchla a tú košeľu som jej len zaviazala ako pupkové tričko. Ku košeli som pridala už len denimové čierne kraťasy od Barbie Stardoll Bonjour Bizou.
Čierny klobúk si požičala od Barbie Angelica Pirates of Caribbean Stranger Tides.
Náhrdelník je z mojej dávnej tvorby, keď som fotila na Flickr tag hru Dolls in Denim (bábiky v riflovine).
Kovbojské čižmy sú od bábiky s názvom Ori Princess.
Travis má na sebe rifle od bábiky Justin Bieber, ktorého som pred rokmi kúpila len kvôli outfitom.
Topánky sú z Mattel fashion packu pre Kena a klobúk si požičal od Barbie Dolls of the World Austrália.🦘

Pes Ginger je z Kiku, takej dvojsady, bol s ním i jazvečík.🐶
Kôň🐴, toho som kúpila pred 4 rokmi v jednom veľkom balíku z rôznymi Barbie nábytkami na Modrom koníkovi. Vtedy mi išlo najmä o túto retro kuchyňu, ktorú som Vám tohtoročné leto predstavovala tu.
Je to taký krajší kôň, ktorý mal na sebe pôvodne červenú deku a červeno-biele pásavé návleky na nohách. Chýbalo mu sedlo a mal na sebe zničenú "kožu", ktorú som opravovala ako čierne fľaky.
Sedlo a uzda, ktoré visia na stene mi ostali ešte z môjho úplne prvého koňa pre bábiky z detstva.
Hnedý kýbeľ, hrable a lopata, tie sú značky Simba Toys od bábiky Steffi Love a dostala som ich pred rokmi do daru.🎁
Dve ružové kefy, ktoré majú obaja v rukách by mala byť tiež od Steffi Love bábiky, mám ju od bývalej kolegyne, ktorá mi dala pár vyradených bábikovských vecí po dvoch dcérach.
Kovové kýbliky som pred rokmi kupovala vo výpredaji v obchodnom dome Baumaxe.
V jednom sú červené jabĺčka japonskej značky miniatúr Re.-ment, dostala som ich pred rokmi s plnou kopou iných miniatúr tejto značky len za poštovné.🥰
Zelená konvica a malé mrkvičky 🥕 pochádzajú ešte z čias nášho rodinného kvetinárstva. Tak možno majú už aj 20 rokov. Čas letí veľmi rýchlo.⏰








4 komentáre:

  1. Krásně zpracované téma a vůbec nepůsobí nudně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

      Odstrániť
    2. Ďakujem Pavli, nakoniec sa z fotenia vykľulo krásne fotenie s nápadom.😀😉❤️

      Odstrániť
  2. Je dobře, žes ho otočila zádama, to tetování je super ;-) A koukám, jak se koník má, ty mrkvičky a jablka v kyblíku vypadají slibně ;-) Ještě kdyby ta holka chtěla slízt dolů... :-D

    OdpovedaťOdstrániť