sobota 22. októbra 2022

Autumn sweater🍂🌻🍁

 

Druhé tohtoročné jesenné fotenie bolo inšpirované opäť raz pondelkovou hrou #monday4dolls, ktorá sa už skoro tri roky hráva každý pondelok v komunite zberateľov bábik na Instagrame. 
Názov témy bol "SWEATER, JACKET, JERSEY" (sveter, bunda, pulóver).🧥
Túto tému zadávateľka @bella_belladolls rada opakuje každú jeseň, tak som sa veľmi nečudovala, že ju opäť vytiahla.🙈
Ako prvé ma na túto tému napadol môj krásny hnedý svetrík z dielne super šikovnej Ivky Kuciánovej🧡, ktorý som pred dvoma rokmi dostala na Vianoce do daru od kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).
Rozhodla som sa k nemu nakombinovať nový typ outfitu, ktorý by bol trochu iný ako keď som ho vlani fotila na Sharayi, keď mal svetrík svoju premiéru.
Tentokrát som ho chcela vyskúšať na ďalšej kočke, ktorej by sa rovnako dobre hodil.
Vybrala som pre mňa najvhodnejšiu - Deborah (Barbie Basic 002 Model No.11), ktorá je pre mňa taký "jesenný" typ a rada ju cez toto obdobie i fotím.🍁
A druhým dôvodom bolo, že má pre mňa telo Made to Move a lepšie sa mi usadila do loďky.😁
S mami sa zhodli, že táto farba svetríka sa nehodí blondínkam a čiernovláskam, ale najviac hnedovláskam.👩
Ku svetríku som jej klasicky dala rifle, pretože sú do loďky najpraktickejšie a najlepšie sa ku svetríku aj tak hodia, pod svetríkom má hnedé krátkorukávkové tričko od nejakej Barbie My Scene, ku ktorému som sa dostala z jednej darovanej kopy, nejaké hnedé čižmy od playline Barbie z kolekcie Módnych ikon/Style a nakoniec som konečne využila farebne ladiacu baretku od kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel (naurielpanenky.blogspot.com)💗. Mám od nej dve takéto krásne baretky (každá má inú farebnú kombináciu), dostala som ich do daru na narodeniny pred vyše 2 rokmi. Ešte plánujem urobiť s baretkami samostatné fotenie.😊
Náušnice sú z mojej dávnejšej tvorby, chcela som niečo farebne ladiaceho, čo sa mi aj podarilo nájsť.

A pár viet k tejto jesennej scéne. Posledné tri-štyri roky vyhľadávam fotenia najmä pri súťažiach alebo aj pri sezónnych foteniach, umeleckú stránku fotografie a nejaké neopozerané nápady.
Týmto spôsobom vzniklo i toto tohtoročné fotenie na jeseň.🍂
Najviac inšpirácie čerpám každodenne z Instagramu alebo si inšpirujúce fotky vyhľadám na Pinterese.
Tentokrát to bol Instagram a jeden ruský instagramový účet, kde profesionálny fotografi fotia v exteriéroch rôzne sezónne či narodeninové fotenia, ktoré si rodina, partneri alebo len jedna osoba zaplatia, aby mali umelecké fotky.📸
Často využívajú nejaký potôčik, kde majú priviazaný čln rovnakého typu ako mám ja na fotkách a naaranžujú scénu s rekvizitami podľa ročného obdobia. 
A ja som sa nechala práve s nimi úplne inšpirovať.✨

Zobrala som všetky naše najmenšie miniatúrne tekvice🎃, mami našla v zásobách všetky najmenšie umelé slnečnice🌻, ktoré máme ešte z čias rodinného kvetinárstva, našli sa i dva typy bobulí a zopár malých žaluďov.🌰
Krásny miniatúrny košík bol pôvodne vianočnou ozdobou, ktorej bol nalepený keramický anjel, ktorého som vybrala a dala do vianočného obchodíku pre bábiky, lebo som vedela, že bude lepšie slúžiť ako miniatúrny košík pre bábiky.🛒
Vložila som doň všetky červené jablká, ktoré sú miniatúry japonskej značky Re-ment, ktoré som pred pár rokmi dostala do daru i s inými miniatúrami tejto značky.
Zvyšné dva košíky v prednej časti sú moja staršia práca.😊
Tácka je tiež z mojej dielničky, hnedá keramická konvica bola raz vianočným darčekom od kamarátky/zberateľky babi Věrky (babivera8.blogspot.com) , čajová šálka pochádza od Barbie The Look Sweet Tea a čajová lyžička bola darčekom od ďalšej kamarátky/zberateľky Ivky/Babakat, ktorá žiaľ už nemá blog o bábikách.😞

Loďka je dekorácia z obchodíka Kik a máme ju doma 2x.⛵ Jedna slúži ako dekorácia a zároveň ako stojan na naše parfúmy v kúpeľni a druhá slúži výlučne pre bábiky.
Pozadie a motív vodnej hladiny využívam hlavne pri letných foteniach, prvýkrát som ho použila počas jesene.🍁🍂






















1 komentár: