streda 22. februára 2012

Barbie zberateľský katalóg 2002


U Ľuba ste mohli vidieť plno katalógov Barbie najmä s playline Barbie, tak ma už dávnejšie napadlo, že aj ja mám doma ešte zopár katalógov, ktoré ste ešte nemuseli nikdy vidieť.

Rozhodla som sa preto ofotiť Vám môj najvzácnejší Zberateľský Barbie katalóg pre rok 2002. V roku 2002 u nás nebol vydaní žiadny Barbie katalóg. Preto moja babka poprosila našu susedku (kamarátovu mamu), či by mi niaky katalóg nezohnala v Nemecku. Susedka je vydatá za Nemca, s ktorým u nás v Nitre žije a pravidelne chodia samozrejme do Nemecka. Na moje veľké prekvapenie mi dala tento katalóg, ktorý bol vydaný špeciálne pre nemecký katalóg Quelle. Radosť som mala veľmi veľkú a chránila som si katalóg ako oko v hlave. Samozrejme aj dodnes si ho veľmi chránim.Usmívající se


Na hlavnej strane a na druhej sa nachádza Gone platinum diva, ktorú som spoznala neskôr aj vo svojej AA verzii u Ľuba.
Vždy sa mi veľmi páčila.Usmívající se


Barbie 2002 na ktorej sa mi páčili len šaty. Tiež má svoju AA verziu, ktorá sa mi páči viacej.


"Kvetinové" Barbie. Obidve sú úchvatné.



Marilyn Monroe. Jeden môj životný zberateľský sen. Ale viac sa mi páči tá v klasických ružových šatách.Usmívající se


Elvis a jedna "nostalgická" kolekcia.




Grant Entrance Barbie, tiež má svoju AA verziu.


Nevesta Barbie ma nikdy veľmi neuchvátila, viac sa mi páči tiež jej AA verzia.


Princezná a baletka.



Baletka je pre mňa krajšia ako princezná.


A nakoniec prekrásne princezné z kolekcie Dolls of the World.


Írska princezná, ktorú má Lenka.


Čínska a egyptská princezná. Egyptskú a Čínsku má tiež Lenka Mrkající . Egyptská je pre mňa najkrajšia. Druhá je írska a až na treťom mieste čínska.Usmívající se


A posledná strana s nádhernou Holiday Barbie 2001.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára