piatok 10. februára 2012

Valentine dress


Po pár dňoch Vám znova ponúkam fotky z mojej šijacej dielne. Valentín patrí do ďalšieho obdobia roka, ktoré ma inšpiruje. Ušila som červené koktejlové šaty.

Sú jednoduché, ale mala som problém s vybratou saténovou látkou. Potrebovala som práve červenú látku a jedinou bola táto saténová látka.
Vrchný diel šiat je vypodšívkovaný, spodná sukňa nie je.
Satén som sa snažila všade pekne zahnúť, ale nakoniec sa mi začal párať na prednej strane. Našťastie sa mi celkom podarilo párajúce sa miesto zašiť. Na fotkách to vôbec nie je vidnoUsmívající se
Na vrchnú sukňu som použila organzovú látku.
A využila som po dlhej dobe aj flitre. Mám ich už dávno v rôznych farbách.
Nakoniec som šaty dozdobila ružou.
A nedalo mi to a ušila som aj funkčnú kabelku, ktorá je troška krivšia, ale so saténom mi to lepšie nešlo.Usmívající se
Náhrdelník som vyrábala ako posledný z jedného môjho starého nárdelníka na ktorý som prilepila tri srdiečka v dvoch veľkostiach. Srdiečka sú flitre z Lidl kreatívnej súpravy.


Ako modelku som zvolila Iman. Od začiatku bola jasnou favoritkou. Iman je typ bábiky, ktorej sa hodia viac konzervatívnejšie šaty ako športové.


Topánky sú z jednej BB sady doplnkov.
Úplne najťažšie na týchto šatách bolo šitie flitrov. Každý som musela prišiť zvlášť.






Iman som zmenila štýl účesu, pretože rozpustené vlasy sú už u nej otrepané.



Detail na náhrdelník.





Detail na šaty.


Kabelka.





Srdiečka som šila tiež ja, ale nie sú ešte dozdobené, ale s gaučom pasujú takto viac.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára