streda 3. júla 2013

Kútik - "The golden age of Hollywood"



Dnes Vám pre Vás pripravený článok troška z iného cesta. Moja nebohá babka a moja mama vždy obdivovali staré hollywoodske filmy a ich herecké hviezdy. Túto ich vášeň som "podedila" aj ja.Smějící se

V období Veľkej noci u nás v obchodnom dome Kaufland vyložili pár kontajnerových vecí za 1€.
Tieto kontajnery sa v Kauflande objavujú párkrát do roka. My s mamou radi chodíme "okukovať" tieto kontajnery, vždy sa v nich nájde niečo, čo človeka zaujme. Väčšinou vyhľadávame veci, ktoré sa nám hodia ako materiály pre našu tvorbu, niekedy nájdeme milé darčeky aj pre našu rodinu a známych alebo tiež do nášho interiéru.Usmívající se A s dekoráciami do interiéru bude súvisieť ako vidíte tento článok.
V kontajneroch sme objavili 3 popolníky s motívom filmou Audrey Hepburn a tri popolníky s motívom filmou Marilyn MonroeUsmívající se.
Tak sa nám zapáčili, že sme sa rozhodli tri zobrať.
My našťastie nie sme fajčiarky, ale popolníky sme našími očami nevnímali ako popolníky, ale ako skvelú dekoráciu Nevedeli sme, kde si ich doma vyložíme, či ich vôbec v súčasnosti využijeme, ale vedeli sme, že budúcnosti sa nám určite zídu.
Kaufland zvykne po určitej dobe, keď sa všetky tovary neminujú, ich nakoniec zľacní. Najprv o polovicu a neskôr dokonca za 20 centov. A keď stáli kontajneri neskôr len 20 centov, mama objavila ešte plno popolníkov. Rozhodla sa zvyšné tri, ktoré nám chýbali dokúpiť.


Nakoniec jej bolo ľúto nechať uložené popolníky len v skrini. Rozhodla sa preto, že ich kreatívne využije. Troška reorganizovala kuchyňu a jednu stenu sa rozhodla urobiť ako retro Hollywood. Doma máme už pár rokov sošku Oscara a filmovú klapku, ktoré sme pôvodne kupovali na jednu moju meninovú oslavu. Tie nám ostali, už sa objavili aj na blogu. Využila som Oscara aj klapku pri fotení Barbie.Usmívající se
Ku popolníkom absolútne sadli. Mama popolníky nalepila obojstrannou lepiacou páskou a na poličku už len položila klapku a Oscara.
A teraz, keď ste konečne zvládli dočítať môj dlhý text, môžete sa pozrieť aj na zvyšné fotky.S vyplazeným jazykem


Prvý má motív filmu Roman Holiday - Prázdniny v Ríme (1953). V hlavnej úlohe Gregory Peck a Audrey Hepburn.


Druhý má motív filmu How To Marri A Millionaire - Ako sa vydať za milionára (1953). V hlavnej úlohe Marilyn Monroe, Betty Grable a Lauren Bacall.


Tretí má motív filmu Breakfast at Tiffany´s (1961). V hlavnej role Audrey Hepburn a George Peppard.
Pre mňa je bezpochybne najkrajší.Usmívající se


Štvrtý má opäť motív filmu How To Marri A Millionaire - Ako sa vydať za milionára (1953). V hlavnej úlohe Marilyn Monroe, Betty Grable a Lauren Bacall. Čo je škoda, mohli dať motív iného filmu s Marilyn.Nerozhodný


Piaty má motív filmu Sabrina (1954). V hlavnej úlohe Humphrey Bogart, Audrey Hepburn a William Holden.


A posledný má motív filmu The seven year itch - Slamený vdovec (1955). V hlavnej úlohe Marilyn Monroe a Tom Ewell.

Na bloguVás čaká viac článkov, ktoré sa netýkajú Barbie a ani mačiek. Mám ešte plno fotenia rôznych nových prírastkov a mojej tvorby. Momentálne pracujem už aj na jednom projekte DOTW. Máte sa na čo tešiť.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára