sobota 20. júla 2013

Style Icon as Minnie


Po dlhšom čase som dostala tvorivú náladu na šitie. Inšpirácia ma kopla na Flickr.Smějící se

Na Flickr behala asi pred mesiacom hra, kde ste mali obliecť svoju bábiku podľa akejkoľvek Disneyho postavičky.
Keďže Disneyovky sú moja srdcová záležitosť už od detstva a mala som doma úžasnú červenú látku s bielymi bodkami, vedela som pre akú postavičku sú ako stvorené.
Kto nevie, prezradím, že Sharon sa obliekla ako Minnie Mouse.Smějící se


Látka pochádza z bombarďákov.S vyplazeným jazykem Bombarďáky predstavujú skvelý materiál, pretože sú väčšie ako nejaké mini nohavičky a hlavne na spodnom prádle bývajú menšie vzory, ktoré sú vhodné pre bábiky.Smějící se


Pôvodne som látku kupovala pre jedny bodkované šaty, na jeden outfit, ktorý nosím v hlave už rok. Šaty som si tiež už vystrihala a sú pripravené na šitie.
Našťastie látky bolo dosť a ja som mohla z nej vystrihnúť aj tieto tunikové šaty podľa strihu od Marušky.
Toto je moja druhá tunika, ktorú som ušila. Mala som s ňou menší problém, pretože som si vystrihla inak strih ako má byť. Prvú tuniku som šila skoro pred dvoma rokmi a postup som zabudla.Nerozhodný Našťastie nakoniec sa všetko vydarilo podľa mojich predstáv.Usmívající se


A takmer som zabudla napísať, že keď sa jedná o Minnie, musela som Sharon spraviť aj typické myšiacke uši. Vystrihla som ich z čiernej penovej gumy, nalepila na drôt, z ktorého som predtým vymodelovala čelenku a prelepila čiernou saténovou stužkou a nakoniec som na čelenku nalepila aj typickú mašľu pre Minnie.Usmívající se Outfit som dotvorila opaskom, ktorý som taktiež spravila z čiernej saténovej stužky, vybrala som čiernu Mattel FF kabelku a jediné žlté Mattel topánky, ktoré mám doma a sú určené pre Barbie z 90. rokov, preto Sharone nesedia na nohách.Nerozhodný





Pri fotení som využila postavičky z Kinder vajíčok. Mickey a ležiaca Minnie pochádzajú z jednych Disneyho vajíčok a tá väčšia Minnie v modrých šatách je ešte mamina postavička z jej Kinder vajíčka. Mala už veľakrát lepené ruky, ale stále vyzerá veľmi dobre.Smějící se







Sharon ako Minnie sa s Vami lúči. Pa, pa!Mrkající


A podľa tohto obrázku som sa nechala inšpirovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára