sobota 20. júla 2013

Luana


Hawaii

Dolls of the World 2012


Konečne po dlhom čakaní Vám s radosťou predstavujem môj prvý narodeninový darček - ôsmu Dolls of the World 2012, Pink Label. Tvár Kayla/Lea. Mohli ste ju už vidieť u Danky.
Túto krásku mám doma už od februára. Jej zohnatiu som dlho neverila. Sumy sa pohybovali dosť vysoko, až sa raz stal zázrak a jeden zberateľ z Ameriky ju predával za prijateľnú cenu aj s poštovným. Samozrejme som neváhala ani na sekundu a krátko na to sme prekrásnu Havajčanku vítali doma. Dlho som ju nechávala v krabici a čakala na lepšie jarné počasie na fotenie. Z jarného fotenia prišlo až letné fotenie. V júni som ju rozbalila a teraz pred dvoma týždňami konečne nafotila.Usmívající se Fotenie sa zdržiavalo aj kvôli mojej neschopnosti vytvoriť potrebné rekvizity na fotenie.Nerozhodný
Meno dostala typicky havajské z internetu. Ako to už u nás býva vo zvyku, mama vyhľadá pár mien, ktoré sa jej zapáčia k danej krajine a konečný výber mena ostane na mne.


Rôzne uhly pohľadu na krabicu v tvare kufra.







Pas a nálepky.


Certifikát.


Na stojane s hrebeňom.


Morská korytnačka Ohana. Je rozkošná.








Pohľad na účes a kvet.


Pohľad na kvetinový náhrdelník.


Vrchný diel plaviek - pohľad z predu.


Zo zadu.


Pohľad na lykovú sukňu s kvetinami - pohľad z predu.


Pohľad zo zadu. Sukňa je prišitá k spodnému dielu plaviek. So sukni mi už dva strapce/vlasy opadliNerozhodný.


Pohľad na jej dokonalú tváričku.



Veľmi je milá a jemná.


Pôsobí na mňa dokonale, jednoznačne u mňa vyvoláva havajskú atmosféru.Usmívající se


A na záver pár fotiek reprezentujúcich Havaj. Zástavu som vyrobila ako zvyčajne. Stoličku vyrábala moja mama. Palmu väčšina z Vás pozná, dosť často som ju využívala pri fotení rôznych letných fotiek. Kmeň palmy pôvodne slúži na popínanie a udržanie živých izbových rastlín. Mama na tento kmeň dorobila listy a tak vznikla palma. A ako ľahodka na záver je opäť niečo z mojej tvorby suvenírov. Vyrábala som tri ukulele do obchodu so suvenírmi. Výroba každého jedného bola veľká piplačka. Nie sú dokonca zvyšné dva ešte dokončené. Asi ste sa dovtípili, že projekt na ktorom dva mesiace pracujem je Havaj.Smějící se Ešte má plno nedostatkov, na ktorých musím do konca júla popracovať. Tak držte palce, nech mi ide práca, čo najrýchlejšie.Mrkající







1 komentár: