nedeľa 21. júla 2013

Pažravci


Dnes krátky článok opäť o našich mačkách.Smějící se Zľava do prava: Charlotta a Tiffany v modrom obale, Phoebe vedľa nich.


Obal z mačkacích granúl vždy po ich nasypaní do boxa na granule si nechávam pre ďalšiu "recykláciu" - použitie. Vložím doň špinavú podstielku/exkrementy.
Raz večer som si ako zvyčajne prichystala obal z granúl a chystala som sa vymeniť podstielky v šiestich žáchodoch. Niečo ma zdržalo a obal som položila na poličku. Mačky ho vyňuchali a zhodili na zem. Síce tam už žiadne granule neboli, ale pachy ostali a mačky sú lovci s vynikajúcim čuchom, ktorý radi využívajú. A tak sa stalo aj tento raz. Vrátila som sa urobiť si rýchlo túto povinnosť a aké prekvapenie ma tam čakalo?
Tri mačky v obale od granúl.Smějící se
Musela som hľadať foťák a malých pažravcov zdokumentovať.


Zľava do prava: Charlotta a Tiffany v modrom obale, Phoebe mimo obalu.


Na tejto fotke už zostali v obale len Charlotta a Tiffany. Nohy na snímke patria Rómeovi.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára