pondelok 1. júla 2013

Narodeninové pohľadnice


Pred dvoma mesiacmi som opäť tvorila pohľadnice z papiera, tento raz pri príležitosti rôznych narodenín.Usmívající se Všetky tri by sa dali zhrnúť do kategórie otváracie pohľadnice s prekvapením. Prvé dve som robila podľa jednej svojej kreatívnej knižky na tvorbu pohľadníc.Smějící se

Túto prvú som vytvorila pre mladšiu sesternicu Katku z druhého kolena. Sesternica má zmysel pre humor a rada vtipkuje, takže myslím, že táto pohľadnica bola pre ňu stvorená.S vyplazeným jazykem


Po otvorení pohľadnice na Vás vyskočí misa plná myší a ďalšia mačka. Pôvodne pohľadnica má slúžiť ako pozvánka k slávnostnému stolu, ale ja z nej urobila narodeninovú.


Detail na myši.


Hnedá mačka.


Staršej sesternici z druhého kolena (je sestra mladšej Katky) Margaréte som vytvorila pohľadnicu s myškou, ktorá sa prehrýzla do darčeka.


Po otvorení pohľadnice na Vás vykukne myší zadoček.Smějící se
Pôvodne má pohľadnica slúžiť napr. aj ako pohľadnica do ktorej sa pripnú peniaze.
Ja som z nej urobila klasickú narodeninovú bez peňazí a na pohľadnici som vynechala pôvodný "peňažný" text.


Tretiu som robila pre jednu našu známu z Českých Budějovic, ktorá oslavovala svoje 86. narodeniny. Je to čiperná pani, s ktorou si dopisujem nielen listovou formou, ale aj cez e-mailovú adresu.Usmívající se
Má veľmi rada svoju záhradu, preto som dlho hľadala na internete tú správnu pohľadnicu, ktorá by jej urobila radosť, keďže zdravie jej už tak dobre neslúži a nemôže už pracovať na záhradke, chcela som niečo z jej záhradky preniesť aj k nej do domu.
Pohľadnica je v tvare zástery na záhradu v ktorej sa nachádzajú rôzne potrebné veci na prácu záhradke. Z vrecka sa dajú interaktívne vybrať.Smějící se


Pohľad na obsah vreciek zástery.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára