štvrtok 11. júla 2013

Sibi, Sami, Čuki a Juki - snežný štvorlístok


"Snežný štvorlístok" to sme my Sibi, Sami, Čuki, Juki, kompletná štvorica plyšových pretekárov v "kategórii C2". Inak oficiálny maskot IV. Majstrovstiev sveta psích záprahov v šprinte F.I.S.T.C.

Tento článok je tu na vyžiadanie od mojich dvoch návštevníkov blogu. Plyšový psy boli u mňa videní v tomto článku o mačkách. S radosťou Vám predstavujem môj snežný štvorlístok - Sami, Sibi, Čuki a Juki. Maskoti iV. majstrovstiev sveta psích záprahov v šprinte F.I.S.T.C Donovaly v roku 1999 na SlovenskuUsmívající se.

V detstve som nesmierne milovala nielen bábiky Barbie, ale aj plyšové hračky. Každý sviatok som si nevedela predstaviť bez darčeku v podobe plyšovej hračky.
Preto postupom času ako som rástla a menili sa moje záujmy, veľa plyšových hračiek som nakoniec podarovala. Až na pár výnimiek. Ako sú napr. zbierka plyšových medveďov, plyšových zajačikov a pár iných kúskov medzi ktoré patria aj tieto rozkošné snežné psy.Usmívající se
V roku 1999 som bola druháčka na základnej škole a za svoje polročné vysvedčenie som si želala jedného z týchto psíkov. Kúpili sme ho spoločne s mamou v Tescu. S týmto nákupom sa viaže aj jedna príhoda. Keď sme sa v deň po odovzdaní vysvedčenia vybrali do Tesca psíka kúpiť, stalo sa, že v Tescu akurát vtedy vypadla elektrika, v celom Tescu zavládla tma a nefungovali pokladne. Museli sme dlho čakať na obnovenie elektrického vedenia. našťastie všetko dobre dopadlo a ja som si veľkou radosťou odnášala domov Samiho.Usmívající se Zvyšných troch som dostala na moje 8. narodeniny. Veľmi som si ich všetkých želala, mama a babka súhlasili, že mi určite dokúpia. A ja som bola nesmierne šťastná, že moje želanie splnili.Usmívající se


Prvý v poradí je Sami - Samojed - Samojedský pes. Je môj prvý a najobľúbenejší. Nosila som ho všade so sebou, napr. do mesta, na výlety alebo aj do kostola.Smějící se Stále je môj miláčik.



Druhý v poradí je Sibi - Sibírsky Husky. Jeho zvlášnosťou sú dvojfarebné oči. A on jediný má najviac zničený obojk. Pretože vzadu majú psy krúžok do ktorého som nastrkávala ozajstné vodítko po našom nebohom psovi.



Tretí je Juki -Aljašský Malamut.



Posledný je Čuki - Grónsky pes.



A ešte raz pohromade bez košíka.
Radi sme sa s kamarátmi s nimi hrali. Často na výstavu psov alebo na veterinára. Niekedy sme sa hrali s nimi na cestovanie a vyrábali sme im pasy a očkovacé preukazy.S vyplazeným jazykem


Obal brožúry.

Každý pes mal pri sebe brožúrku. Partnerom týchto hier bol Slovenský rozhlas. Preto majú na obojku jeho nápis. Cez majstrovstvá bežala v Slovenskom rozhlase aj reklama, kde sa postupne predstavili po mene tieto psy. Reklamu mi babka nahrala na magnetofónovú kazetu, po rokoch ju aj našla a ja som si znova mohla vypočuť vtipnú a milú reklamu na psie majstrovstvá v Donovaloch.Smějící se
Brožúra je už dosť zničená, preto mi ju mama opravila a obali celofánom.


Neviem, či si dokážete prečítať text. ale snažila som sa ju vyfotiť, čo najdetailnejšie.Nerozhodný





Brožúra obsahovala podrobný popis živých štyroch záprahových plemien psov.





Sú to nádherné psy. Moja spolužiačka na základke chovala Sibírskeho Huskyho. Je to úžasná rasa, ktorú by som si vedela prestaviť chovať. Samozrejme musela by som mať dom a veľkú záhradu.Smějící se


Bonus fotky. Predstavujem Vám piateho tajného maskota IV. Majstrovstive sveta psích záprahov v Donovaloch - Sibi, Sami, Čuki, Juki áááááááááááá Emmi!Smějící se Pri fotení na balkóne mi ako zvyčajne "asistovali" mačky. Po odložení košíka využila Emma príležitosť a samozrejme ľahla si do košíka. Mama ju zbadala ako prvá, tak mi vraví, že nech aj ju vyfotím (mama naaranžovala psov). Odvtedy moji psy chudáci nemajú košík. Prešli už tri dni, čo im ho okupujú mačky. Niekedy tam ležia aj dve mačky spoločne. Psy sú teraz na poličke bez koša.Zamračený
S mamou nemáme to svedomie im ho zobrať, keď sa prebiehajú, ktorá si doň ľahne skôr. Jednoducho je to pre ne zmena a majú z koša super zábavu.Smějící se


Dúfam, že ste prekonali tento typ dlhšieho článku. Kto sa dostal na koniec - GRATULUJEM!
V budúcnosti Vám raz určite nafotím zbierku plyšových medveďov a pod.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára