streda 11. septembra 2013

Brigitte v civile


Pred dvoma dňami ste sa mohli s krásnou Francúzskou kochať u Lilly. Dnes, ak ste sa ešte dostatočne nenabažili jej krásou, Vám ponúkam fotky Brigitte, ale tentokrát nie v kroji, ale v civile - letných šatách.Usmívající se

DOTW som sa ja osobne nikdy nechystala prezliecť. Ale keď sa naskytla pred troma mesiacmi príležitosť v podobe Flickr Tag game: Top Five Mackies, rozhodla som sa urobiť výnimku.Usmívající se
Možno v budúcnosti prezlečiem aj iné DOTW krásky, ale len keď bude opäť nejaká výnimočná udalos, ktorá ma zaujme.Smějící se


Brigitte si užívala jeden krásny letný slnečný deň spolu so svojím psíkom Korinkou na záhradnej hojdačke.





Brigitte má na sebe šaty a topánky od jednej blondínky playline New York Barbie. Okuliare sú FF.
Keďže má starý typ tela, bol troška problém jej nájsť vhodné oblečenie, ktoré by jej pristalo a ešte by ho aj zapla. V týchto starých typoch tiel mám šatník dosť obmedzený.Nerozhodný




A kto nechodí na Flickr, aby mal možnosť vidieť všetkých 5 Mackie pohromade. V tej dobe, keď som ich spoločne fotila, nemala som doma Anglicko. Inak sú to moje všetky Barbie s tvárou Mackie. Ako vidíte všetky sú blondínky. A aj Angličanka, ktorá pribudla je bohužiaľ opäť blondína. V budúcnosti by som tento stav chcela zmeniť a uvítala by som nejakú hnedovlasú Mackie.Usmívající se
Napr. sa mi páči City Shopper, prvá Twilight Bella, Titanic Barbie a BB 002 01 (viem opäť blondínaS vyplazeným jazykem). Tieto sú pre mňa top obľúbené. Určite by sa našlo ešte kopec ďalších.


Zľava do prava: Scarlett (Cool Colours Barbie 1998), Grasiella (Strawberry Barbie 1999), Brigitte (DOTW 2013 France), Nancy (Than and Now Barbie - 50th) and Rosalinda (Happenin Hair Barbie 1999). Okrem Brigitte sú všetky playlineky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára