štvrtok 12. septembra 2013

Marisa


Marisa

So in Style in Babyphat 2013



Srdečne Vám predstavujem moju ďalšiu krásku do kolekcie Barbie S.I.S.
Je mojím prvým meninovým darčekom.
Článok som si presne naplánovala na dnešné moje meniny.Smějící se
Tohtoročná kolekcia Babyphat nás spoločne s mamou zaujala hneď od začiatku.
Kombinácia černoška+tvár Mbili+štýlové oblečenie+kĺby je úplne dokonalá.
Preto som sa rozhodla aspoň jednu zo štyroch Mbili z tejto kolekcie si zaobstarať.
Najlacnejšie sa dali kúpiť cez jedno anglické hračkárstvo na E-bay.
Bolo potrebné si už len jednu vybrať.
Chandra je pre mňa absolútna favoritka, ale pretože mám už jednu doma, vyberala som si zo zvyšných troch. A ako druhá sa mi páčila pokožkovo najbledšia - Marisa.
A tak na žačiatku júla Marisa cestovala ku mne domov.
Ale stala sa mi jedna nepríjemná vec. Po týždni po objednaní z UK som čakala na "žltý" lístok, ale lístok stále schránke nebol. V tom týždni bol aj štátny sviatok Cyril a Metod a ja som si myslela, že balíček sa z tohto dôvodu mohol zdržať. Rozhodla som sa počkať na ďalší týždeň. No, keď v schránke ani pondelok nebol žiadny lístok, v utorok som mala v ceste aj poštu (asi 15min. cestou peši ju mám od bydliska), rozhodla som sa zistiť, kde nastali komlikácie. Na pošte som sa na balík spýtala a našťastie, že tam práve bola jedna veľmi ochotná poštárka, ktorá balík za dve minúty našla.
Keby som sa nebola na balík spýtala, ešte dodnes by som na žltý lístok čakala.Nerozhodný
Neskôr som zistila, že v tom čase boli dovolenky a zastupovali poštárov nevyškolení brigádnici.
Marise meno ostalo, pretože ako to u mňa býva vo zvyku, keďže jej meno nemá žiadna iná Barbie zbierke, môže si nechať jej pôvodné.Usmívající se
Teraz sa už pokochajte krásnou Marisou.











Fotky zamerané na jej tvár. Milujem jej bočný pohľad.Usmívající se









Vlasy má krásne husté a dlhé.


Blúzka.


Náhrdelník s motívo loga Babaphat.


Strieborné náušnice v tvare kruhov.


Vzorované legíny.


Topánky.


Slnečné okuliare.


Papierová nákupná taška.


A na záver pár fotiek Marisy v predajni obuvi.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára