utorok 10. septembra 2013

Tiffany má opäť nového kamaráta


Dnes nastal čas na ďalší "mačací" článok.
Nahromadilo sa mi počas leta dosť fotiek mačiek, tak Vám ich postupne pomedzi iné články niekedy vložím.Smějící se

Pravidelný náštevníci blogu si iste pamätajú článok o Tiffany a jej ťavej kamarátke, ktorý som uverejňovala v jednom jarnom článku.
A Tiffany sa jedna kamarátka mimo mačkacej rodiny málila, tak sa rozhodla si v jeden krásny júnový deň nájsť ďalšiu. Tentokrát si našla kamaráta.Smějící se


Kamarát je hlinený pes, ktorého som dostala na meniny od rodinnej známej ešte v roku 2001.
Známa v tom roku dostavala rodinný dom a nás pozvala na návštevu. A pred jej vchodovými dverami "spal" tento pes. Vyzeral ako živý. A pretože sa mi tak zapáčil a obdivovala som ho, kúpila takého istého aj pre mňa. Dosť často sa nám doma stávalo, že keď prišla k nám návšteva, zľakla sa psíka a myslela si, že je živý.S vyplazeným jazykem
Pes totiž dlhé roky dekoroval našu chodbu v dome. Vonku sme sa ho báli nechať, pretože sme pred vchodovými dvermi nemali veľa miesta a báli sme sa aby sa nerozbil. Potom ďalšie 4 roky žil ako dekorácia na terase.
A keď sme sa minulý rok odsťahovali z domu do bytu, museli sme nášho obľúbeného psíka zobrať so sebou. Dnes dekoruje náš balkón.Usmívající se
A tak sa nedávno Tiffany rozhodla, že si z neho spraví miesto na spanie.




A teraz ešte tri bonus fotky. Ako Ross relaxoval cez tohtoročné letné horúčavy.Smějící se


Vedľa neho spí bratranec Joey.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára