štvrtok 12. septembra 2013

Darčeky od darcu


Už aj ja som sa pridala sa do skupinky medzi Šárku, Ľuba a Jitku, ktorí dostali rôzne darčeky od tajných aj netajných darcov.Smějící seSmějící se

Vrátime sa úplne na začiatok ako a prečo som bola vlastne obdarovaná.
V júni nastal čas, kedy som sa rozhodla prehodnotiť rôzne hračky z môjho detstva, nábytky, doplnky, šaty pre Barbie, ktoré už nie sú vhodné, nevyhovujú mojím zberateľským potrebám pri fotení a tvorení sveta pre Barbie. Rozhodla som sa zberateľsky vyzrieť a posunúť sa ďalej.Usmívající se
Tieto veci som postupne potriedila, pokombinovala medzi sebou do rôznych skupiniek určených na predaj cez internet.
Keďže väčšinu nábytku si s mamou vieme vyrobiť sami, podarilo sa mi predať aj tento stánok, ktorý je pre pravé Barbie od Mattela troška nízky a nehodí sa nám ani do žiadneho projektu.
Zo stánku som si nechala pár vecí a iné som k nemu pridala.
Z hodou okolností sa mi naň ozvala jedna zberateľka, o ktorej som nevedela, že aj ona zbiera bábiky. Ponúkla mi tento stánok za výmenu, či by sa mi nepáčili a nevybrala by som si jednu z dvoch bábik, ktoré predávala. Jedna bola černoška zo 70./80. rokov, nie od Mattela a tá druhá bola S.I.S. černoška od Mattela. Pretože staré bábiky nezbieram a táto S.I.S. sa mi nepáčila, slušne som sa poďakovala, že nemám záujem. O jeden, dva dni neskôr sa mi opäť ozvala, že stánok chce na 100% kúpiť.
Potešila som sa a obchod sme spolu uzavreli.Usmívající se
Prešli asi dva týždňe a táto milá zberateľka Veronika mi poslala e-mail. Nevedela som si predstaviť, čo asi chce. Napísala mi, že mi chce darovať rôzne veci pre Barbie, Shelly a spol. Ona vie, že u mňa budú v dobrých rukách. S tým, že ja si poštovné zaplatím sama.
Nevedela som a bolo mi trápne prijať darčeky zadarmo. Preto som jej navrhla výmenu.
Moja mama jej spravila menší set nábytku v námorníckom štýle pre Barbie.
Ja som balík s nábytkom podala a zaplatila poštovné a Veronika spravila to isté, tiež zaplatila vlastné poštovné za balíček.
Keď som balík rozbalila na moje veľké prekvapenie som postupne vyťahovala rôzne doplnky, šaty a stále nebolo konca.Překvapený Ja som totiž vedela len o ventilátore, bicykli a WC.
A to je koniec krátkeho príbehu ako som bola milo obdarená. Asi som aj ja po celý rok veľmi poslušná.Smějící se

Darčeky som rozdelila do rôznych skupiniek podľa tematiky.


Prvá kopa sa ani veľmi netýka bábik. Jedná sa o malé bábätko trolka a malého gumeného psíka - čivavy. Tá veľkosťou môže vyhovovať aj pre bábiky.


Vešiaky ma veľmi potešili, pretože niektoré druhy mám doma, ale plno som ich už minula do obchodíkov a v budúcnosti by mi do ostatných obchodov určite chýbali.


Z tejto skupinky ma absolútne najviac potešil ventilátor. Dlho som po jednom aj pokukovala a nakoniec som si ho telepaticky vysnívala. Ostatné veci postupne podarujem.


Aj po vysávači som pokukovala na Flickri a nakoniec som si aj ten vysnívala.


Z tejto kopy ma najviac potešil náhrdelník s hviezdicou a krížik. Malé natáčky som si priradila k ostatným do môjho Barbie kaderníctva. Veľké natáčky a ostatné tiež postupne podarujem. Napr. korunka a opasok má už novú majiteľku.


Ružový kufor som už jeden mala doma z Barbie časopisu. Preto som ho spolu s červenou taškou už podarovala. Zvyšné tašky sa mi budú ešte hodiť.


Veľkú tácku som už využila a chystám sa z nej urobiť TV do jednej z izieb. Malá tácka ostáva a My scene kľúčenku si mama nechala na materiál na jej kreatívne tvorenie.


Dve kopy šitých oblečkov. Tiež ich v budúcnosti darujem.



A teraz sa dostávame k mojím úplným favoritom z darčeku.
Oblečenie a doplnky od Liv.♥♥♥

Doplnky a oblečenie, ktoré som si nechala, uvidíte u mňa podrobnejšie rozobraté v ďalších článkoch.


Na záver jedna bonus fotka. Charlotta sa rozhodla, že práve fotiaci čas je najlepší čas na maznanie sa.
Takto to u mňa väčšinou v ateliéri vyzerá, keď sa chystám fotiť.
A že žiť s mačkami je ľahké!Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára