streda 16. októbra 2013

Dakota


Canada

Dolls of the World 2013


Predstavujem Vám v poradí našu desiatu Dolls of the World 2013, Pink Label, tvár Superstar.
Určite ste sa už dlho nemohli dočkať, kedy Vám konečne ukážem ďalší prírastok spomedzi DOTW. Kanada prišla spoločne s Veľkou Britániou z USA v polovici augusta.
Veľmi som sa tešila, pretože bola od jedného predajcu a platila som len za jedno poštovné. Kupovala som ich od rovnakého predajcu ako DOTW Mexico. Moja radosť bola predčasná, pretože aj keď prišli za krátky čas, museli sme za ne zaplatiť DPH. To čo sme ušetrili na jednom poštovnom, museli sme zaplatiť na DPH.Zamračený
Vedela som síce, že suma bude vyššia ako pri iných balíčkov z USA, ktoré som doteraz objednávala. Keď nám dorazil "žltý" lístok do schránky a zbadala som sumu, bola som si už istá, že sa jedná o DPH.Křičící
Nepriaznivé udalosti sme radšej vypustili z hlavy a po vyzdvihutí na pošte sme sa kochali hneď dvoma kráskami.Usmívající se
Pôvodne sme s mamou rozmýšľali, že si ich možno necháme ako darčeky pod stromček. Prírastok je v tento rok požehnane a dosť veľa ešte nebolo ani zverejnených na blogu. Preto som sa rozhodla, že Kanadu si darujem ešte na svoje septembrové meniny.
Po Kanade sme túžili s mamou odkedy sme videli jej prvé promo fotky. Samotná krajina je pre nás dosť zaujímavá, nie je napr. taká exoticky teplá ako Havaj, je orientovaná chladnejšie, severnejšie a práve preto je to pre nás ďalšia veľmi zaujímavá výzva.Smějící se
Mohli ste ju pred pár mesiacmi detailne vidieť už u Ľuba.
Mama dostala opäť úlohu hľadať typické kanadské mená. A po čítaní vybratých mien nsa nám najviac hodilo meno - Dakota.


Fotky krabice. Ako písal Ľubo na svojom blogu, úroveň krabice Mattel totálne zhoršil. Už nemá efekt otvárania kufra. Otvára sa klasicky ako väčšina Barbie, zhora.Zamračený Mattel opäť šetril a veľkosť krabici je tiež menšia.





Vnútro krabice je tiež troška zmenené.


Pas a nálepky.


Certifikát.


Na stojane. Zvieratko a hrebeň už tohtoročné DOTW nemajú. Zatiaľ, čo vieratko mi dosť chýba, hrebeň bol pre mňa zbytočný.








Klobúk.
Bola to riadna fuška odstrihnúť jej všetky drôty cez krabicu, klobúk až k jej hlave. Prichytená bola na dvoch miestach. A na klobúku ostali stopy, Mattel mohol skúsiť nejaký iný spôsob fixovania a balenia.Nerozhodný


Pohľad na jej prekrásne melírované vlasy.


Bližší pohľad na kráľovskú jazdeckú uniformu, ktorá sa nám s mamou veľmi páčila ešte aj pri tej DOTW Kanade z roku 1988.Usmívající se



Opasok.


Zadná strana uniformy.


Nohavice.


Hnedé čižmy.


Pohľad na jej roztomilú tváričku.





A teraz nastal čas aj pre Vaše obľúbené rekvizitové fotky.Smějící se
Ak mám pravdu napísať, dlho som nevedela, s čím Dakotu budem fotiť. Čo môžem použiť z domácich zásob aby sa to sedelo pre Kanadu.Nerozhodný
Našťastie ma osvietilo a hlavne mi s dvoma doplnkami poradila moja mama.
Doma mám z jednej nezverejnenej Liv sady dva "drevené" pne, ktoré mi prišli úplne vhod. Ďalej moja mama vylovila z domácich zdrojov sušených kvetov jeden list, ktorý sa podobá a možno aj má zobrazovať javorový list. A nakoniec mňa osobne napadol kôň. Veď, čo by to bola kanadská kráľovská jazdecká polícia bez koňa? Našťastie moje bábiky chovajú doma aj tri kone. Z toho som vybrala toho najlepšie farebne pasujúceho pre Dakotu. Hnedého menom Lancelot.Usmívající se
Zástavu som ako zvyčajne vyrobila ja.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára