nedeľa 27. októbra 2013

Premaľovaný záhradný set Mattel nábytku


Dnes Vám chcem ukázať prefarbený Barbie záhradný nábytok, s ktorým som sa dosť dlho "hrala" aby som nakoniec dosiahla tento výsledok, ktorý môžete vidieť na fotkách.Usmívající se

Pôvodne sa jedná o nábytok Barbie - Folding pretty furniture Flower garden z roku 1996. Tu si pozrite ako vyzeral u mňa originálne.
Pracovala som na ňom skoro mesiac. Samozrejme nemyslím každý deň, len pár dní cez týždeň po večeroch. Mala som aj menšie problémy. Napr. nízky stôl sa mi na prvýkrát nevydaril. Musela som jeho prvé nátery zoškrabať a začať znovu.Křičící
Ďalším problémom bolo, že sa mi minula tmavohnedá farba. No a v Kiku už mali len bledohnedú, čo mi spočiatku vadilo, ale nakoniec sa mi páči oveľa viacej ako tmavohnedý odtieň. Bledohnedá vypadá realistickejšie pre záhradný nábytok.
Nakoniec aby to nestačilo prišiel ďalší problém. Minul sa mi lak, ktorý používam aj na obrúskovú techniku (decoupage). Nakoniec som použila obidva priesvitné laky na nechty, ktoré sme mali doma.Smějící se
S konečným výsledkom som už spokojná, teraz sa už pozriete detailnejšie na výsledok mojej tvorby.Usmívající se






Do hnedého visiaceho kvetináča mi mama "zasadila" nové kvety. Nakoniec som kvetináč zavesila na špagát. Pôvodná umelá hmota sa časom rozpadla.


Opäť som mamu poprosila aby mi našla nové kvety do črepníkov.S vyplazeným jazykem



Takže a teraz prichádza malá Kayla a Raquelle aby Vám predviedli nielen "nový" nábytok, ale aj novú trávu v akcii.Mrkající









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára