štvrtok 24. októbra 2013

Ventilátor


Dnes tu máme krátky článok. Ventilátor bol medzi darčekmi od darcu, ktoré som v auguste dostala.

Prvotná myšlienka bola, že by sme ho doma prefarbili na čierno spoločne s klavírom a inými vecami pre Barbie. Ale keď sme si kúpili ratanový set nábytku, ktorý ste nedávno videli a vytvorila havajskú izbu, tento ventilátor do nej farebne dokonale zapadol.Smějící se
Takže sme s ním nemali už žiadnu robotu.
Podľa môjho názoru nie je kupovaný na Slovensku.
Podobný len v inej farbe som zo párkrát stretla pri mojom sledovaní rôznych nábytkov na E-bay. Pochádza až z Hong Kongu.
Verte, či nie, bol mi súdený. Niekedy som aj rozmýšľala, že raz v živote by sa mi podobný ako som videla na E-bayi páčil pre moje bábiky. Asi som si ho so svojími myšlienkami privolala, podobne ako vysávač, po ktorom som snívala odkedy som jeden videla v jednej dioráme na Flickri.Smějící se





Summer sa rozhodla Vám ukázať výškový rozdiel medzi ňou a ventilátorom.Usmívající se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára