piatok 11. apríla 2014

Barbie Beach Cruiser (2007)


V predchádzajúcom článku som Vás informovala, že sme si spoločne s mamou kúpili na slovenskom bazári veľký trojposchodvý Barbie dom s kopou doplnkou. Medzi tými doplnkami, ktoré prišli bolo aj toto plážové auto od Mattela.Usmívající se


Vedeli sme, že auto si určite nenecháme, pretože máme doma až dve autá + ešte karaván + motorku. Obe autá sú pre nás krajšie a ďalšie auto by sme aj kvôli priestoru nemali, kde uložiť.
Z tých dvoch aút, ktoré sa nachádzajú v zbierke je jeden kabriolet a druhé je plážový džíp.

Autu som musela poriadne vyčistiť, bolo dosť zaprášené a prilepiť dve vytŕčajúce nálepky predných skiel.
Medzičasom sa mi auto podarilo aj využiť pri fotení oboch Barbie Angry Birds, odkiaľ si ho môžete pamätať.
Viacej ho po tomto článku neuvidíte, už sa predalo a bude robiť radosť iným.Usmívající se


Pohľad spredu.


Toto auto rovnako ako môj džíp je vlastne určené na pláž. A má na sebe nálepky havajských kvetov.Usmívající se Oproti džípu je menšie.


Pohľad zhora.



Zozadu.


Namiesto čísla nápis Barbie.S vyplazeným jazykem


Pohľad na koleso, ktoré má taktiež motívy havajskej kvetiny.Usmívající se


A aby ste auto videli aj "v akcii" a veľkostne vedľa bábiky, rozhodol sa Vám ho predviesť plážový típek/zombík Blaine, ktorý sa vybral s autom na fiktívnu pláž.Smějící se















Podarilo sa mi nájsť aj promo fotku auta. Takže aspoň viem, že pôvodne bol súčasťou auta aj chladiaci box s dvoma plechovkami.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára