sobota 12. apríla 2014

Veľkonočné a jarné visiace papierové dekorácie


Čas neuveriteľne letí, nedávno sme tu mali ešte Vianoce a teraz sa už nezastaviteľne blíži Veľká noc. Preto chcem aby aj na blogu bolo aspoň troška veľkonočnej atmosféry.Usmívající se

Dnes Vám ukážem pár mojich starých výtvorov z papiera na tematiku Veľká noc a jar.
Tieto papierové výtvory sú pôvodne určené hlavne ako dekorácie do okien, ale nám doma skoro všetky visia na dverách.Smějící se


Prvá dekorácie zoprazuje vysmiateho zajačika s narcismi a včelami. Minulý rok ma pochytila tvorivá chuť, tak som mala potrebu urobiť niečo tentokrát nie pre bábiky, ale pre seba.Úžasný
Táto ozdoba nám zdobí informačno-dekoračnú magnetickú tabuľu v kuchyni.


Dekoráciu som vytvárala podľa kreatívneho nemeckého časopisu, ktorý mám už roky doma. Preto je aj nápis v nemčine.


Ďalšia visiaca dekorácia, ktorú jedinú som vytvárala asi pred 4 rokmi. Je zase z druhého nemeckého kreatívneho časopisu. Zobrazuje dve sliepky, kuriatko a vajíčka.Smějící se
Visí nám na kuchynských dverách.


Detailný pohľad aj na prekvapenú sliepku.Překvapený


Teraz na vajíčka.


A nakoniec aj na kuriatko.


Tretiu visiacu ozdobu tvoria tri rozkošné kuriatka. Tiež som ju vyrábala pred rokom.
Visí nám na dverách najmenšej izby v byte. Je robená podľa jedného už spomínaných nemeckých časopisov.Usmívající se


Nasledujú detailnejšie fotky na všetky tri kuriatka.




A ako poslednú dekoráciu Vám ukážem vtáčie búdky z papiera. Tentokrát som inšpiráciu čerpala z Lidl kreatívnej veľkonočno-jarnej kreatívnej sady, ktorú mi mama kúpila asi pred 3 rokmi. Chcela som a z nej niečo vyrobiť, tak som opäť cez minuloročnú jar opäť tvorila.
Táto dekorácia je viacej jarná. Vtáčie búdky sú ako dekorácia už druhý rok dosť veľkým hitom.Usmívající se


Nasledujú opäť detailnejšie pohľady na búdky. Pôvodne búdky nemajú visieť pod sebou. Ale mne na dverách izby, takto lepšie pristanú.Smějící se




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára