nedeľa 13. apríla 2014

Bratz Boho Chic Fashion Pack


Niekedy ešte v októbri minulého roka mali v Tescu akciu na šaty pre bábiky Bratz.
Nikdy som nad tým neuvažovala, žeby mohli byť ich oblečenia vhodné pre niektorý typ bábiky Barbie. Vedela som, že sú vhodné len pre bábiky Monster High.

Ale keďže na jednej americkej stránke som sa dočítala (je to tá istá stránka, kde som videla, že sa dajú použiť outfity od Justina Biebera pre Kenov od Mattela), že sú celkom vhodné aj pre iné typy bábik okrem Monsteriek.Usmívající se Preto, keď som videla na Bratz oblečká zľavu, rozhodla som sa, že vyskúšam, či sadnú mojím bábikám Stacie. Oni chúdence majú (skôr nemajú) mizerný šatník. Akurát len svoje origo šaty, jedny družičkovské šaty a vianočný outfit, ktorý som im v minulosti ušila. Na šitie nemám momentálne dostatok času a na tieto menšie telíčka nemá extra náladu aby som niečo skúsila ušiť.Nerozhodný Preto som vyskúšala túto variantu. Našťastie sadli celkom slušne, len rukávy má trošku dlhé, ale tento problém sa dá v budúcnosti vyriešiť.Usmívající se O topánkach som vedela dávno, že nesedia iným bábikám, len Bratz, pretože tie majú nohy zakočné s takými "kolíkami", ktoré sa do topánok zastrčia. Divné a trošku aj morbídne.S vyplazeným jazykem
Bratz bábiky majú skvelé, štýlové a moderné outfity. Vždy som ich obdvivovala. Len bábiky nemám v láske, majú pre mňa dosť vulgárne výrazy tváre, ktoré sa mi pre deti - dievčatá vôbec nezdajú vhodné.Nerozhodný Ale to je samozrejme len môj osobný názor.


Keď som zistila, že šaty sedia, rozhodla som sa, že jej v budúcnosti kúpim ešte nejaký zimnejší outfit od Bratz. Aby bola aspoň na dve ročné obdobia zabezpečená.Smějící se
Mirabel si k týmto šatám zobrala jedny z mála topánok, ktoré máme doma vhodné pre bábiky Stacie.Usmívající se


Šaty sú v štýle Boho Chic. Tento módny stýl sa mi veľmi zapáčil, určite v budúcnosti niečo v tomto duchu ušijem aj pre moje dospelé kočky (bábiky).Smějící se




Fotenie som urobila v jarno-veľkonočnom štýle. Trávu poznáte, tú som si kúpila minulý rok v Kiku. Plot som robila z lekárskych paličiek do hrdla, rovnako ako novú hojdačku. Tú starú (možno si ju pamätáte z fotenia párika Sharon a Ryana), ktorá bola o troška väčšia a tmavšohnedej farby som dala mame ako materiál pre jej kratívnu tvorbu. Nebojte sa, s touto hojdačkou som úplne spokojná, už ju nebudem rozoberať a meniť za inú.S vyplazeným jazykem












Pohľad na prednú stranu krabice.


Na zadnú stranu. Riflové šaty sú taktiež veľmi "cool".Smějící se


Balenie sa skladá zo šiat, z opasku a topánok.


Samostatný pohľad na šaty.


Bližší pohľad aj na topánky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára