streda 2. apríla 2014

Justin Bieber


The Bridge Justin Bieber Doll - Striped 2011


Ako prvé Vás chcem vopred upozorniť, že nie som žiadna fanúšička skutočného Justina Biebera!
Bábiky Justin Bieber začali u nás predávať začiatkom tohto roka v Dráčikoch. Bábiky boli vo výhodnej akciovej cene, ktorú propagoval Dráčik aj vo svojom letáku. Vtedy by ma vôbec nebolo napadlo, že prejdú dva mesiace a ja si jednu bábiku Justina Biebera kúpim.
Keďže vďaka mojej mame si moje bábiky rozšírili šatník od Barbie dievčat Angry Birds, dostali sme spoločne s mamou ďalší "bláznivý" nápad.Rozpačitý A ten bol, že si kúpime Justina len pre jeho štýlové oblečenie, naši Kenovia majú oproti dievčatám dosť malý šatník a už je ich aj viacej a nemajú veľmi veľa vecí na výber.Zamračený Pôvodne som chcela kúpiť jeden nový outfit od Mattela, ktorý predávajú len u nás v Alltoys. No, ale keď sme si to s mamou prepočítali, že keď kúpime Justina len pre oblečko, síce bude o 2€ drahší, ale budeme mať aj bábiku, ktorú môžme nakoniec skúsiť aj predať v staršom oblečení od Kena a nejaké peniaze sa nám do tejto investície môžu vrátiť.
Zatiaľ je to len vo hviezdach, ale dúfam, že predsa sa nájde aj na Slovensku nejaká pubertiačka (možno aj menšie dievča) pre ktorú je skutočný Justin Bieber idol.S vyplazeným jazykem
Ja skutočného speváka Justina Biebera neznášam, pre mňa je namyslené a metrosexuálne indivíduum, rovnako ani jeho hudobný žáner, ktorý spieva nie je moja šálka kávy.
Ale to nemení nič na veci, že majú jeho napodobneniny skvelé oblečká a doplnky.Smějící se
Existujú rôzne typy bábik Justin Bieber. Niektorí vedia spievať, iný majú bohatšiu výbavu a outfity, ďalší, ktorí sú lepšie vypracovanejší majú zase skutočné vlasy. Takisto existujú aj rôzne playsety, ale aj sety s oblečením bez bábiky.
U nás sa predáva len jedna kolekcia, z ktorej sú na výber až traja Justinovia, ktorí nespievajú, majú plastové vlasy a každý má šiltovku na hlave.
S mamou sme sa zhodli a vybrali sme si tohto hlavne kvôli tričku a náhrdelníku. Tento outfit bol najšportovejší a pre nás najkrajší.


Pohľad na krabicu, ktorá je dosť dobre vypracovaná, ale pri jej spôsobu vybaľovania som sa dosť natrápila.Křičící


Kto nepozná skutočného Justina tu ho má na zadnej strane. Samozrejme ešte v "mladšom" vydaní.S vyplazeným jazykem


Detaily.



A tu ho máte celej svojej "kráse". Podobu ani pri ňom veľmi nevidím.Nerozhodný
Pôvodne podľa Dráčik prospektu som si myslela, že meria okolo 30 cm ako Ken.
Vlastne z internetu mám tento nápad použiť jeho oblečenie pre iné bábiky. Asi niekedy v lete som sa u jednej americkej zberateľky, ktorá má blog stretla s tým, že si kúpila Justina Biebera kvôli oblečku, ktoré sú vhodné aj pre Mattel Kenov.
Justin je asi o 5 cm nižší ako Kenovia. Preto aj rifle sú trocha kratšie, ale keď si obujú tieto tenisky alebo iné vyššie topánky, nikto tento menší nedostatok nevidí.Usmívající se


Justin má pravú ruku ohnutú do tvaru aby vedel držať hlavne mikrofón. Ja som sa snažila ruku využiť na rôzne pózy aj bez využitia mikrofónu.Usmívající se


Justin je celokĺbový. Len má dosť tuhé kĺby, keď ho porovnám s Fashionistas Kenmi. Musím silnejšie pritlačit, najmä pri jeho kolenách, keď ich chcem ohnúť.Nerozhodný











Šiltovka s motívom skejťáka. Šiltovku moji chlapci doteraz nemali, takže sa určite potešia.S vyplazeným jazykem


Veľkým mínusom sú jeho plastové vlasy.


Veľmi sa mi páči tento jeho náhrdelník v tvare šachového koňa. Šnúrku, ale vymením za normálnu retiazku aby bol realistickejšia.Usmívající se


Pruhované tričko.


Dokonca má aj digitálne hodiny.S vyplazeným jazykem


Skvelé rifle s opaskom, ktoré pod tričkom ani nie je vidieť, čo je škoda.


Justin prekvapil. Ako vidíte má tetovanie! Áno, ako vidíte som troška prekvapená, zatiaľ som nemala doma žiadnu bábiku s tetovaním.S vyplazeným jazykem


Detail na tetovanie.


Červené botasky. Sú pekné.


Krabica na jeho botasky s motívom mena a iniciálkami Justin Bieber. Je zaujímavá, ale doma ju nepotrebujeme, pôjde ďalej aj so samotným Bieberom.S vyplazeným jazykem


Pohľad na vrchnák krabice s jeho iniciálkami.


Krabica otočená bez vrchnáka.


A pár kreatívnych fotiek musí byť dokonca aj s Justinom.Smějící se




Keďže Justin má na šiltovke skejťáka, rozhodla som sa pri jeho fotkách ísť týmto smerom. Outfit je viac ležérny, pódium pri ňom nie je treba.Smějící se A priznám sa, že ma nedávno išpirovala aj Lenka/Nauriel so svojím článkom o skejťákovi, kde som si spomenula, že som asi pred rokom kúpila v Kiku za 10 centov takýto skejt spolu ešte aj s mini hydrantom na prsty. To bol pôvodný účel skejtu, ja som ho samozrejme myslela tiež pre svoje bábiky. Aj som naň zabudla, teraz som ho už konečne využila.Smějící se








A na záver tu máme fotku všetkých troch Justinov Bieberov, ktorí boli v Dráčiku na výber.
Keby som si mala vybrať ako druhý sa mi páči (beriem do úvahy len outfit, lebo sú všetci výzorovo rovnakí) ten vo svetri a ako posledný ten v károvanej košeli.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára