sobota 26. apríla 2014

Dvaja neželaní návštevníci v dome pre bábiky


Cez Zelený štvrtok sa nám s mamou naskytol jeden absolútne neočakávaný pohľad. Najprv som pri stupe do izby nič nevidela o chvíľu sa pozriem a čo nevidím. Najskôr nášho Rómea, ktorý sa vyvaľuje v čínskej spálni na posteli v našom druhom dome pre bábiky.Překvapený


Vtedy som myslela, že ma vážne trafí šľak. Snažila som sa rýchlo zavolať moju mamu, ale keďže som vtedy mala práve stratený hlas, trochu dlhšie mi trvalo kým sa aj ona prišla pozrieť.
A keď som sa tak na Rómea pozerala a nadávala mu, zrazu vidím, že aj vo vedľajšej detskej izbe pre bábiky sedí jeho sestra Charlotta. Keďže domy máme z prednej časti zakryté priehľadnými fóliami (taktiež kvôli mačkám), Charlotta je tmavšia a s danou izbou nejako splynula.Smějící se
Keď prišla konečne mama, tak sa aj jej naskytol tento "úžasný" pohľad. Samozrejme rýchlo som zobrala foťák, odkryla fólie a cvakala, cvakala. Mačky sme potom samozrejme vyhodili z Barbie domu.S vyplazeným jazykem
Mačky sa do domu dostali vďaka svojmu staršiemu bratovi Joeymu, ktorý otvoril na pravej strane kúpeľňu (na fotkách nie je vidno), tak že moja stolička od počítača nebola na svojom pôvodnom mieste, ale bola posunutá bližšie k Barbie domu a mačke to už samozrejme nerobí žiaden problém skočiť aj cez fóliu do domu.Křičící


Dom sa oproti poslednému článku, kde ste ho mohli vidieť ako sa stavá, sa dosť zmenil. Všetky miestnosti už majú svoje stále steny a viac menej sú obytné časti už vytvorené. Každej izbe chýbajú skôr maličkosti. Inak je to pri obchodíkoch, v nich je väčšinou chaous, zmätok a niektoré sa momentálne prerobili na odkladacie priestory.Nerozhodný


Z ľavej strany vrchné poschodie (so strechou) tvorí detská izba v štýle rozprávky Leví kráľ, dole pod ňou je spálňa pre tri dospelé dievčatá v africkom štýle a pod ňou má byť podľa spoločných plánov s mojou mamou kaderníctvo + krajčírstvo.
Z pravej strany vrchné poschodie tvorí čínska spálňa, ktorú si veľa návštevníkov môjho blogu pamätá ešte z pred 3 rokov. Pod ňou je izba s pracovným názvom "Jonathan Adler" alebo zebrová obývačka a pod ňou sa nachádza podľa nášho plánu butik s oblečením, doplnkami, topánkami a pod.
Inak v tomto druhom dome nám chybajú všade okná.Nerozhodný Tie sú veľmi dôležité. Rámiky máme kúpené už dávno, len treba nájsť vhodné pozadia na internete a nakoniec ich aj vytlačiť a vložiť do rámikov/okien.


Najskôr fotky Rómea v čínskej spálni.S vyplazeným jazykem



Fotila som raz s bleskom aj bez bleska.



Ako druhú som fotila Charlottu v detskej izbe Leví kráľ.Smějící se



A ešte jedna fotka aj s bleskom.

Tento článok bol venovaný špeciálne pre Hanneton, ktorej sa podarilo uhánuť najviac odpovedí z mojej ťažkej otázky, ktorú som sa pýtala pri článku o kaviarni My scene.
Viem, že si chcela aj obchody a služby, ale tie sú ozaj ešte v zlom stave, takže zatiaľ tento článok.Mrkající

Ak konečne vytvorím nápis a okná na druhom dome, tak potom oba domy opäť celkovo a detailnejšie ofotím.Usmívající se Dúfam, že sa k tomu do konca mája dostanem.Nerozhodný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára