sobota 26. apríla 2014

Veľkonočná výstava 2014


Tento článok som mala naplánový vložiť na blog niekedy v čase veľkonočných sviatkov. Ale ako sa hovorí: "Človek mieni, pánboh mení" a ja som na Kvetnú nedeľu ochorela a skoro celú tohtoročnú Veľkú noc som ležala doma v posteli.Zamračený


Horúčku som mala našťastie len dva dni, ale ten kašeľ, nádcha a následne strata hlasu ma dosť vyčerpala, nemala som náladu na žiadne články a tvorenie. Neskôr nachadnutie a stratu hlasu chytila aj moja mama, ktorá ešte stále nie je úplne "fit".
Taktiež som mala na pláne vytvoriť aj veľkonočný príbeh s bábikami, ale čo sa dá robiť, hádam na rok sa mi to už podarí.Smějící se
U nás v nákupno-zábavnom centre Mlyny Nitra sa opäť konala jedna z mojich obľúbených výstav. Tak ako v predošlom roku aj teraz bola zameraná na Veľkú noc. Minulý rok sa chystali na Veľkú noc mega sliepky, kohúti a kuriatka vo veľkých diorámach, v tomto roku to boli zase ovečky.Smějící se
Keďže minuločnú veľkonočnú výstavu som nefotila, rozhodla som sa to teraz napraviť.
Najprv krátky text z letáka:

Galéria MLYNY sa oblečie do pestrého jarného šatu. Príbehy zo života ovečiek a príprav na Veľkú noc nás, a predovšetkým deti, nenechajú chladnými. Ovečky sa pripravujú na jar a Veľkú noc naozaj zodpovedne. Najprv si ušijú pestrofarebnú lúku zo živých kvetov, uštrikujú zelený koberec a predovšetkým pripravujú odmeny pre šibačov. Ak ste zvedavý ako vyzerajú dni pred Veľkou nocou v rodine ovečiek, ktoré zavítajú do Galérie MLYNY a rozložia sa na všetkých troch podlažiach neváhajte, zoberte vaše deti a vnúčatá a spolu s nimi zažite milé veľkonočné šibalstvá. Hravá veľkonočná výstava, ktorá rozveselí nielen najmenších návštevníkov, plná živých jarných kvetov, maľovaných vajíčok, živých zajačikov a veselých príbehov bude v Galérii MLYNY kvitnúť od 7. do 26.apríla.

A teraz už len samotné fotky.

1. dioráma štrikujúcimi ovcami


2. dioráma ovce v posteli a ovce šijúce na šijacom stroji




3. dioráma ovce pozerajúce sa na výbeh so živými zajacmi



Špeciálna detailná fotka pre Šárku. Zajačiky boli požičané z pet shopu ZOO plus, ktorý sa v Mlynoch nachádza.

4. dioráma (najväčšia) ovce "sprejeri" a maliari, ktoré maľujú vajcia









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára