sobota 8. novembra 2014

Drevený vozík z Kiku


Ako už nadpis článku hovorí, opäť som nakupovala v mojom obľúbenom Kiku.Usmívající se


Už auguste sa začali postupne objavovať v Kiku jesenné a halloweenské dekorácie. Čo sa mi zdalo veľmi divné, pretože ja som bola ešte stále v "letnom" naladení a nepredstavovala som si padajúce a farbné lístie. Samozrejme som netušila, že keď budeme mať len polovicu októbra za sebou, tieto dekorácie sa vytratia a pritom ešte žiadne Dušičky ani Halloween neboli a nahradia ich už vianočné ozdoby. Čo je fajn, kto nemá rád Vianoce, ale ledva začne október a ľudia už majú nakupovať vianočné dekórie a pod. Takto mne osobne ničia tú pravú atmosféru Vianoc.Zamračený
A najhoršie je, že s každým rokom sa predaj dekorácií a pod., posúva ešte skôr. Napr. minulé Vianoce ledva skončili a v začiatkom februára sa na pultoch v Kiku objavili zajaci, kuriatka...atď.
Ale vráťme sa ku vozíku.Usmívající se
V septembri sa mi podarilo zohnať tento úžasný kúsok - dekoračný vozík/káru. Mali ju v troch farebných verziách - zelená, krémová a táto moja hnedá. Pre mňa bola najlepšia, pretože sa mi najviac hodí aj na iné ročné obdobia.


Pohľad na jednu z bočných strán.


Pohľad na vrchnú časť.


Detai na koleso.


Pohľad na zadnú stranu.


Pohľad ako vozík stojí.


A nakoniec aj s jesenným nákladom.Usmívající se


A aby ste si vozík vedeli lepšie predstaviť, aký je vysoký oproti bábikám, Kara Vám ho v malej ukážke predvedie.Usmívající se











A na úplný koniec bonusová fotka. Aby ste si nemysleli, že len Blanku pri fotení navštevuje hmyz.S vyplazeným jazykem Mňa navštívila táto lienka. Posledné dva mesiace sa ich v našom byte, na parapetách, pri oknách a na našej lódžii vyskytuje dosť veľa. A táto konkrétna si to namierila do mojej diorámy.Smějící se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára