streda 19. novembra 2014

Rikki v akcii:-)


Rikki patrí medzi naše najstaršie mačky spolu so svojimi sestrami - Emmou a Cleo.
Má šesť rokov a na fotkách sa medzi mojimi mačkami vyskytuje dosť málo. Ale v tomto článku to idem konečne napraviť!Usmívající se


Táto séria fotiek je pomaly rok stará. Naša obývačka má už od jari na všetkých stenách výraznejšiu farbu a mačací stĺp, na ktorom leží Rikki som už dávno zmenila a sídli na balkóne.


Rikki patrí medzi naše mačky, ktoré sú "bojazlivejšie" a iných ľudí (okrem nás dvoch) sa zvyčajne bojí.


Síce nepatrí medzi naše veľké mačky, ale má jedny z najkrajších očí.Usmívající se


Druhá séria fotiek je niekedy z marca tohto roka. Rikki skočila na zakázané miesto.
Sedí na mojich ešte nepostavených 3D stavbách sveta, ktoré som už medzičasom postavila.
Ďalej na fotke môže vidieť aj môj malý model lode Queen Elizabeth II. a stajňu pre bábiky, ktorú som ešte vlani novembri kúpila na jednom našom bazáre. Zatiaľ som nemala čas ju ofotiť a prezentovať na blogu. Takže časom ju hádam konečne uvidíte.Rozpačitý
Rovnako ako spomínané stavby zo sveta, ktoré som cez tento rok rozšírila ešte o 4 kúsky.S vyplazeným jazykem



Monsterky sídli ešte na vrchnej poličke, momentálne sa presťahovali do inej, kde majú bohužiaľ menší priestor. Dúfam, že časom im nájdem dôjstojnejšie miesto.Nerozhodný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára