sobota 15. novembra 2014

Jesenný odpočinok = Lazy Sunday


V tomto článku Vám predstavím jednu z našich diorám-izieb, ktoré sa nachádzajú v našom prvom Barbie dome.Usmívající se
Rozhodla som sa tak kvôli účelom fotenía dvoch nových tém a konečne som využila aj nové osvetlenie v podobe dvoch lám na štipcoch, ktoré mi mama kúpila ešte na jar tohto roka, pre lepšie foteniech diorám v našich Barbie domoch.Usmívající se


Prvá téma je vlastne hra z Flickra, do ktorej som sa dostala ešte pred dvoma mesiacmi. Jej názov je Lazy Sunday. A keďže som na ňu nemala vtedy čas, tak som sa túto hru rozhodla spojiť spoločne aj s témou mesiaca november - jesenný odpočinok. Som veľmi šťastná, že Nina na svojom blogu opäť obnovila túto hru/tému na každý mesiac.Usmívající se
Potom, čo sa u mňa ubytovala Lian, tak som vedela, že ona je tá pravá aktérka pre toto fotenie.
Na fotkách uvidíte, že Lian dostala minulý piatok svoje vlastné kĺbové telo od Sharon (Fashionistas Raquelle Clutch Wave 2). Keďže som si kúpila Style Raquelle, preto som obetovala na telo práve starú Fashionistas Raquelle.
O spracovaní týchto tém do jedného celku som mala jasné predstavy.
Lian som obliekla do župana a papučiek z jednej súpravy od bábiky Susy. Vytvorila som taký krátky príbeh bez slov: Lian sa rozhodla, že jedno nedeľňajšie poobede strávi úplnou relaxáciou a starostlivosťou o seba vo svojej obývačke a so svojími dvoma mačkami.Usmívající se

Návštevníci, ktorí sledujú môj blog od jeho začiatkov, by im táto obývačka mohla byť aspoň troška povedomá. Pôvodne to bola izba s názvom Exotic Bibliotheca
Vytvorila ju firma "Matter". Len mne na tej izbe od začiatku niečo vadilo. Jednoducho bola krásna, ale nebol to môj štýl. Bol na môj vkus dosť elegantný a ja mám radšej prírodný štýl.
Preto vlani cez leto som nahovorila moju mama, ktorej sa nepáčilo na tej pôvodnej verzii kreslo/"ušaňa". A tak sme sa spoločne rozhodli, že izbe zmeníme celkový imidž.
Izba sa zmenila na thajský štýl, viac do prírodných tónov. Hnedá farba nábytku sa zmenila na bielu. Tak isto rôzne zlaté doplnky sa zmenili na sošky slonov a pod. Detailnejšie predstavenie a celkový opis izby, Vás čaká až raz v budúcnosti.Mrkající




Časopisy, ktoré na fotkách vidíte, sú moja ručná výroba, vyrábala som ich len minulý týždeň.








Taktiež aj krabica na pizzu je môj najnovší výtvor z minulého týždňa.Usmívající se























Na týchto dvoch fotkách vidíte svetelné rozdiely. Fotila som len s bleskom, fotky mali krajšie a sýtejšie farby. Ešte sa budem hrávať s tými lampami, keď ich premiestním a uštipcujem inak, svetlo ožaruje aj miestnosť inak. Proste pri týchto fotkách to bola ešte premiéra.Úžasný


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára