utorok 4. novembra 2014

Jesenná móda


Opäť tu máme ďalšie kolo súťaže do Lily Fashion hľadá topmodelky a topmodelov. Terka pre mesiac október spravila dve kolá - 5. a 6. kolo. Téma piateho kola je svadba. Túto tému nebudem fotiť, mám dosť fotiek z roku 2012, kedy som si svadobnú tematiku, šitie svadobných šiat a fotenie svadby dosť užila.S vyplazeným jazykem Takže vyberiem nejaké archívne fotky.Usmívající se

Témou 6. kola bola jesenná móda. Túto tému som sa rozhodla zrealizovať a vymyslieť niečo nové. Keďže prišla už pravá jeseň, mala som chuť aj ja niečo pekné a typicky jesenné vymyslieť.Usmívající se
Vedela som, že ako základ a scénu využijem svoje obľúbený minuločný jesenný projekt - Pumpkin Patch.
Ako modelku som chcela pôvodne vybrať moju obľúbenú Megan alias Katniss. Keďže Megan sa na mojom blogu posledne objavuje dosť často, rozhodla som sa vybrať modelku z rady Basic. Nechcela som žiadnu blondínku ani černošku, pretože sa mi k outfitu nehodila. Nakoniec voľba padla na moju obľúbenú Deborahu.Usmívající se
O outfite som mala jasnejšiu predstavu. Chcela som využiť niečo nové, čo nebolo u mňa veľmi často videné, pretože Liv kabátiky, ktoré su pre mňa jesenné, ste už veľakrát videli.
Preto som využila outfit od Dolls of the World - United Kingdom - Harriet.
Nápad použiť tento outfit som dostala, keď som videla pár fotiek na Flickri a taktiež k tomu prispela Blanka, ktorá sa pri predstavovaní Harriet vyjadrila, že má skvelý kabát a celkový outfit. A mala veľkú pravdu! Díky, Blanka!Mrkající Vtedy som nebola veľmi nadšená, keď som videla, že niektorí zahraniční zberatelia si kúpia DOTW Veľkú Britániu len kvôli outfitu. Ale prešiel rok a ja som zmenila názor. Rovnako ako na bábiky s kĺbovými telami,.S vyplazeným jazykem



A ešte som zabudla jednu podstatnú vec. Deborah sa vybrala na jesennú prechádzku so svojím psíkom. Tohto psa ešte nepoznáte. Je jeden z mojich piatich, ktoré som vyhrala minulý rok na aukciách na E-bayoch.Usmívající se V budúcnosti bude mať každý jeden vlastný článok s predstavením.Úžasný



















A na záver ešte troška rekapitulácie.Usmívající se
Outfit sa skladá z kabáta, klobúka a topánok od DOTW United Kingdom, kabelky od Barbie Style, legín od druhej Barbie Style a roláka od jednej Barbie playline školáčky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára