pondelok 10. novembra 2014

Lian


Barbie Ballerina 2012


Predstavujem Vám môj nečakaný prírastok do môjho sveta playline Barbie. Je ním Barbie balerína z roku 2012, s tvárou Kayla/Lea. U mňa sa táto ázijská kráska bude volať Lian, keďže už jedna Barbie s touto tvárou má meno Lea a ja som hľadala niečo podobné, keďže moja FF Lea sa stala sestrou Lian.Usmívající se Meno Lian znamená v preklade lotus.
Nikdy by ma nenapadlo, že práve táto bábika u mňa skončí. Pred pár týždňami som si objednala cez Mall.sk moju vytúženú Barbie Style Raquelle, ktorú som tak dlho hľadala. Vďaka Ivke sa mi ju podarilo cez tento obchod nájsť a ešte k tomu aj za lacnejšiu cenu. Dala som si ju objednať priamo do predajni v Nitre a tým som ušetrila aj na poštovnom.
Bol piatok v podvečer a išla som si Raquelle konečne vyzdvihnúť z predajne Mall. Pridala sa ku mne aj mama a tak sme sa rozhodli, že sa stavíme aj v Tescu hypermarkete, ktor= sídli ešte bližšie od nášho baraku ako Mall. Naše Tesco máva po celý rok regále z rôznymi zľacnenými tovarmi, ktoré aj priebežne mení a dopĺňa. A vždy je tam určitá časť venová hračkám a samozrejme aj bábikám. Okrem troch starých Fashionistas z minulého roka, ktoré sa cenovo tiež veľmi oplatia, sme s mamou objavili dve baletky, jednu s tvárou Summer a druhú túto s tvárou Lea/Kayla.
Poriadne sme si ju obzerali, spoločne okomentovali a ja jej vravím, že si na túto balerínu pamätám, keď ju Ľubo ukazoval na svojom blogu ako novinku.
A aj som si spätne prečítala svoj komentár. Písala som aká je krásna, ale určite by som si ju nekúpila, pretože vymieňať telá neviem. A vidíte po vyše dvoch rokov aká zmena nastala u mňa.S vyplazeným jazykem
S mamou sa nám páčila nielen maľba tváre, ale hlavne to, že má menšiu hlavičku oproti ostatným playlinkám. A mame to nedalo a ma nahovorila, že nech si kúpim a ona mi ju prekĺbi. Nemusela vravieť dvakrát, hneď som ju brala. Veď stála iba 6,70€, no nekúp ju!Smějící se
Lian som cez týždeň postupne ofotila, mama ju v piatok prekĺbila a ja som jej zmenila aj účes. Ale o tom sa aždočítate v inom článku.Mrkající


Ešte v krabici.


Pohľad zboku.


Zadná strana krabice.


Detailný pohľad na obrázok ostatných víl, baletiek, princezien atď.


Po vybalení z krabice.


A keďže som v detstve nemala žiadnu baletku Barbie, tak som sa pri tomto fotení dosť dobre "vyhrala", preto toľko fotiek.S vyplazeným jazykem





Fotka špeciálne pre Šárku. Aj pri tomto fotení ma navštívila jedna lienka. Len táto bola o niečo drzejšia a vopchala sa Lian priamo do sukne.S vyplazeným jazykem








Pohľady do jej krásnej tváričky.Usmívající se




Pohľad na vlasy, ktoré má v cope.


Pohľad na účes z prednej strany + detail na fialovú korunku.


Pohľad na celé telo z prednej strany. Telo je pre mňa hrôza. A aj podľa mňa aj pre dievčatká predškolského veku. Nie som žiadna fanúšička farebných nôh, nakreslených topánok a umelohmotného trupu, vlastne nakresleného celého oblečenia.Křičící Za môjho detstva sa bábiky baleríny dali normálne vyzliekať a prezliekať. Toľko k môjmu názoru.


Teraz detail kresleného topu.


Pohľad na sukničku, ktorá je z tylu.


Ešte tu máme jeden pohľad zo zadnej strany na toto telo.


Pohľad na baletné špičky.


A nebola by som to asi ja, keby som neurobila pár fotiek z rekvizitami. Konečne som využila papierovú labuť a strom, ktoré som si vystrihla asi pred 10 rokmi z jedného barbie časopisu, vtedy bola ako nová rozprávka Barbie ako Odetta z Labutieho jazera, pozrite ju napr. u Niky.
Nikdy som ich odvtedy nepoužila až teraz.Usmívající se


Keďže mám veľmi rada Čajkovského hudbu k Labutiemu jazeru, tak preto somv vytvorila túto malú scénu.Usmívající se








A na záver ešte Lea spoločne s Barbie a Summer z rovnakej série.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára