nedeľa 15. marca 2015

Barbie My House Vanity set (2006)


Tento kozmetický set som si kúpila minulý rok v lete cez jeden slovenský bazár. Aj dva roky som ho hľadala, raz mi ho pred nosom aj predali, ale druhýkrát som nakoniec mala šťastie, pretože ma vyšiel lacnejšie.Usmívající se

Z detských čias som mala jednu malú kozmetickú skrinku so zrkadlom na hranie pre seba, ktorú mi mama prerobila na kozmetický stolík pre bábiky. Ako stredoškoláčka som ho podarovala, lebo sa mi už nepáčil. V januári 2008 mali tento set vo vianočných výpredajoch v Tescu. Keďže som už bola skoro dospelá a nebola som ešte zberateľkou, tak som si nekúpila. Neskôr už ako zberateľka som to ľutovala a tak som vo vianočných výpredajoch v januári 2011 v Dráčiku kúpila iný kozmetický set pre bábiky. Tu ho mám ofotený a evidovaný. Nebola som s ním, ale úplne stotožnená. Preto, keď som pred dvoma rokmi začala predávať na bazároch bábiky a ich doplnky, ktoré som už nepotrebovala, tak som sa neskôr zamerala aj na hľadanie starších nábytkov pre bábiky, ktoré by som mohla využiť do svojich diorám.Usmívající se
Len, keď mi tetno set prišiel domov ostala som trošku sklamaná. Predstavovala som si ho trošku väčší. Najmä stoličku, tá bola totálnym sklamaním. V hlave som už mala presne naplánované, do ktorej izby v Barbie dome kozmetický stolík dám. Bola to parížska spálňa. Len tam som minulý rok napchala môj narodeninový darček - šatníkovú skriňu The look a oproti tej, ktorá má normálnu veľkosť pôsobila veľmi smiešne. Preto som sa 3 týždne pred Vianocami naštvala a rozhodla som sa celý set predať. Niektoré doplnky som si nechala a iné prebytočné z domácich zásob zase pridala. Neprešiel ani týždeň a kozmetický stolík som predala.Usmívající se
Momentálne sa nechystám si nejaký nový kupovať. Mama dostala možnosť sa prejaviť a vytvoriť vlastný. Síce už jeden predtým do parížskej spálne ako som tento kúpila vyrobila, ale mne sa nepáčil.Nevinný Chyba! Na firmu "Matter" už nedám dopustiť.Usmívající se

Tieto fotky boli fotené asi vlani v auguste.


Pohľad na kozmetický stolík. Niektoré časti umelej hmoty zmenili farbu, ale to je úplne normálne aj na iných nábytkoch od Mattela sa to stáva.


Pohľad na zrkadlo a poličky. Z dizajnovej stránky je inak pekné.Usmívající se


Jeden šuplík sa dá otvárať. Je dosť malý, ledva doň niečo vlezie.


Detail na odzobné kvetinky.


Stolička opäť dizajnovo veľmi pekná, ale bohužiaľ nízka a nestabilná.Zamračený


Pohľad na vešiak.


Dve kabelky. Športovú som si nechala, je fakt skvelá, pretože je látková a športových kabeliek mám aj tak málo v zásobe.S vyplazeným jazykem


Ostatné doplnky. Knihy, macík, rámik, sviečka a ružový parfém išli preč so stolíkom. Telefón, kulmu a fén som si nechala. Sú striebornej/normálnej farbe, dobre ich využijem.Úžasný


A toto je kopa, ktorá nepatrí k originál k tomuto setu. Zrkadlo, fialová kabelka, psík a nápoj som poslala ďalej. Strieborná spoločenská kabelka je skvelá, taký typ mi chýbal pre moje kočky. Mohli ste už ju nedávno vidieť v outifite pre Shakiru na fotkách pre LIlyfashion súťaž do posledného kola.A miniatúre zubnej pasty som sa obzvlášť potešila. Taká mi do ich kúpeľne chýbala.Smějící se


A teraz už fotky s figurantkou. Lea dostala práve v tomto letnom čase nové kĺbové telíčko, tak sa podujala na predstavenie nového nábytku, aby ste si lepšie vedeli predstaviť veľkostné rozmery.Usmívající se










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára