piatok 27. marca 2015

Rôzne nové alternatívne miesta Rómea


V mesiaci marec ešte chýba článok z mačacieho "okienka", preto dnes je vhodný čas ukázať si pár fotiek. V tomto článku budeť rrať hlavnú úlohu náš kocúr Rómeo.Usmívající seAko som už raz v jednom staršom mačacom článku písala, Rómeo si veľmi často vyberá rôzne alternanívne miesta na ležanie. Napríklad ste ho už mohli vidieť tu aj vo vani.


Pred pár mesiacmi sa opäť niektorým z našich mačiek podarilo vbrúbať sa na najvyššie poschodie druhého domu pre bábiky. Predtým ako som ich vyhodila, tak som musela urobiť pár záberov s Rómeom, ktorý si to úžival v čínskej spálni.
Čínska izba sa v decembri premenila na spálňu v provensálskom štýle. Takže toto sú posledné záber na ňu. Všetky čínske dekorácie, doplnky a nábytok (okrem posteľe) sme si zatiaľ schovali do skrine. V prípade potreby ho určite využijem.Usmívající se




A tu leží na mojom počítačom/písacom stole, ktorý som dostali vlani v septembri od maminy na meniny. Krabica, ktorú vidíte, tak sa prosím nezľaknite, v nej sa skrýva moja PC obrazovka. Takto si ju chránim pred mačky, aby mi ju nepoškriabali. Pred dvoma týždňami som si urobila novú a krajšiu, táto už bola nepekná. Táto série fotiek vznikla medzi vianočnými sviatkami.


Tu je na fotke so svojou sestrou Tiffany.Úžasný


A ešte dve posledné fotky, tiež z obdobia posledných Vianoc. Rómeo leží v izbičke na parapete pri vianočnom svietkniku z Ikey, ktorý už máme doma aj 15 rokov a už ani nefunguje.
Rómeo, Louis, Tiffany a Charlotta oslávili včera svoje 4. narodky. Majú presne toľko rokov, čo aj môj blog, ten oslavoval ešte začiatkom marca, len som nemala čas na osobný - narodeninový článok.Nerozhodný



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára